همدان، قهرمان مسابقات هاکی ۵ ایران

محمدجواد جعفری با اشاره به برگزاری مسابقات هاکی پنج ایران به میزبانی زمین مجموعه ورزشی شهید بهشتی اظهار کرد: این رقابت‌ها به بهانه رویداد همدان ۲۰۱۸  و با حضور هشت تیم به مدت سه روز برگزار شد.

وی بیان کرد: دیدار نهایی این رقابت‌ها روز گذشته برگزار شد و تیم همدان با سرمربی‌گری امیر چهاردولی به مصاف کرمانشاه رفت و موفق شد در ضربات پنالتی حریف خود را شکست و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را به‌دست آورد.

رئیس هیات هاکی استان همدان در ادامه خاطرنشان کرد: در دیدار رده‌بندی این مسابقات هم مرکزی سه بر دو گلستان را از پیش رو برداشت و عنوان سومی مسابقات را به خود اختصاص داد.

وی تصریح کرد: در مراسم اختتامیه این رقابت‌ها معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، نایب رئیس و دبیر فدراسیون هاکی، سرمربی تیم هاکی بزرگسالان ایران و جمعی از پیشکسوتان و علاقمندان به این رشته ورزشی برگزار و به تیم‌های برتر هدایایی اهدا شد.

جعفری افزود: در این مراسم علی خسروی از مرکزی به عنوان برترین دروازه‌بان، حسن قربانی از کرمانشاه به عنوان برترین بازیکن نوجوان و میعاد کرامتی از همدان به عنوان بهترین بازیکن مسابقات معرفی شدند.

وی گفت: همچنین میعاد کرامتی از همدان با هفت گل زده عنوان آقای گلی این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی