رسانه‌ها مروج امید باشند

به گزارش عصر همدان، روز دوشنبه ظاهراً جلسه شورای اداری استان همدان برگزار شده و وزير اطلاعات نيز در اين جلسه حضور يافته است. اين جلسه به منظور معارفه مديركل جديد اطلاعات همدان برگزار شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی در اين جلسه با بیان اینکه شکر نعمت مسئولیت، در رفع گرفتاری‌های مردم است و باید با پرهیز از بداخلاقی با مردم، درب ادارات را برای حل مشکلات مردم باز نگهداریم و خود را از آنان بالاتر ندانیم، گفت: اکنون عمده مدیران و مسئولان خود را خادم بی‌منت برای مردم می دانند و این مسئله بسیار ارزشمند است.
وي با بیان اینکه بیشتر مدیران نظام سالم هستند و نباید طوری ترسیم شود که عمده مدیران ناسالم هستند و فقط تعدادی سالم هستند، گفت: به گفته رهبر معظم انقلاب نباید دولت طوری ترسیم شود که ناکارآمد است.
وی افزود: اگر طوری ترسیم شود که مدیران همه فاسد و دروغگو هستند و بین مسئولان نزاع وجود دارد و دنیا هم با ما دشمن هستند، مردم چه تصوری خواهند داشت و به چه چیزی امید داشته باشند؟
وزیر اطلاعات از کسانی که در حوزه افکار عمومی تاثیرگذار هستند خواست که به گونه‌ای عمل کنند که مردم امید داشته باشند و در بیان مشکلات به گونه‌ای عمل نکنند که مردم نا امید و بی‌اعتماد شوند.
علوی در بخش دیگری از سخنانش از تلاش‌های بی‌وقفه مدیرکل سابق اداره اطلاعات استان همدان و دستاوردها و موفقیت‌هایی که با همکاری جمعی دستگاه‌ها به دست آمده است، قدردانی کرد و مدیرکل جدید را معرفی و منصوب کرد.
جلسه شوراي اداري استان همدان بدون دعوت از هيچ يك از اصحاب رسانه و مطبوعات و تنها با دعوت از خبرگزاري دولتي ايرنا برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی