تکذیب افزایش شهریه دانشگاه پیام‌نور همدان

دکتر صفی‌الله صفایی در توضیح این خبر اظهار کرد: به طور قانونی هر دانشگاه می‌تواند هر سال از ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش شهریه داشته باشد اما امسال دانشگاه پیام‌نور شهریه را زیاد نکرده است.
وی افزود: دانشگاه پیام‌نور استان همدان برای دانشجویان سایر دانشگاه‌ها و شهرها شرایطی را ایجاد کرده است که آنها هم مجاز به انتخاب واحد و ترم تابستانی در این دانشگاه هستند و شهریه ترم تابستانی هم نصف شهریه ترم سالتحصیلی محاسبه می‌شود.
صفایی در رابطه با عدم فعالیت سلف دانشگاه در ترم گذشته گفت: به علت کاهش ورودی دانشجویان پیام‌نور و کاهش درآمد دانشگاه متأسفانه نتوانستیم در ترم قبل سلف را راه‌انداری کنیم به طوریکه اگر وضعیت به همین منوال پیش رود امکان عدم فعالیت سلف در ترم آینده هم وجود دارد.
وی در رابطه با افتخارات دانشجویان پیام‌نور خاطرنشان کرد: در مقطع کارشناسی‌ارشد ۳۰ درصد از دانشجویان پیام‌نور در آزمون موفق شدند و رتبه یک مهندسی صنایع را یکی از دانشجویان این دانشگاه کسب کرد و در رشته حقوق و آزمون وکالت نیز بیشترین خروجی موفق را داشته است.
رئیس دانشگاه پیام‌نور استان همدان خاطرنشان کرد: سعی داریم در سالتحصیلی آینده از اساتید مجرب و با علم بالا برای افزایش بهره‌وری و استفاده دانشجویان دانشگاه پیام‌نور استفاده کنیم و در جهت موفقیت دانشجویان تلاش بی‌وقفه خود را ادامه دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی