مراسم تجليل از امامزادگان در شهرستان‌های همدان برگزار می‌شود

حجت الاسلام محمد کاروند با اشاره به برگزاری ویژه برنامه گرامیداشت امامزادگان طی امروز در استان، اظهار کرد: خدام ثابت و افتخاری و هیأت امنای امامزاده یحیی(ع) همدان ساعت ۱۹:۳۰ تجلیل می‌شوند.

وی با بیان اینکه در امامزاده خضر(ع) همدان امشب بعد از نماز مغرب و عشاء مراسمی برگزار خواهد شد که تمام خدام ثابت و افتخاری و مسوولان دعوت شده‌اند، گفت: در امامزاده مهدی(ع) نهاوند از خدام ثابت و افتخاری و هیأت امناء تجلیل شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به اینکه در امامزاده ابوالحسین احمد(ع) روستای عبدالمومن کبودراهنگ بعد از نماز مغرب و عشاء تجلیل از خیرین و هیأت امناء را در برنامه داریم که مراسم همراه با پذیرایی شام خواهد بود، افزود: در امامزاده ذوالفقار (ع) این شهرستان بعد از نماز مغرب و عشاء مراسم تجلیل از خدام ثابت و افتخاری و هیأت امنا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در امامزاده عسگر(ع) روستای چوتاش شهرستان بهار مراسمی به مناسبت بزرگداشت امامزادگان برگزار خواهد شد، گفت: مراسم تجلیل از خدام ثابت، افتخاری و هیأت امناء در نظر گرفته شده است.

کاروند به برگزاری مراسم تجلیل از خدام ثابت و افتخاری و هیأت امنای امامزاده علمدار روستای زاغه در ساعت ۱۶:۳۰ امروز اشاره کرد و گفت: در آرامگاه حیقوق نبی(ع) تویسرکان بعداز نماز و عشاء خدام ثابت و افتخاری و هیأت امناء تجلیل می‌شوند.

وی با بیان اینکه در امامزاده عبدالله(ع) شهرستان ملایر بعد از نماز مغرب و عشاء تجلیل از هیأت امناء، خدام و مداحان افتخاری در برنامه است، خاطرنشان کرد: در امامزاده قاسم(ع) شهرستان رزن بعد از نماز مغرب و عشاء مراسمی به مناسبت تکریم امامزادگان برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به برگزاری برنامه تجلیل از نفرات برتر قرآنی مرحله شهرستانی و تجلیل از خدام و هیأت امنای فعال امامزاده عبدالله(ع) روستای شهراب شهرستان اسدآباد افزود: امروز مسابقه جشن بادبادک‌ها ویژه رده سنی کودک در امامزاده منصور(ع) بر بام معنوی نهاوند برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مسابقه طناب کشی در این مکان مقدس برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مراسم استقبال از کاروان حامل پرچم ثامن‌الحجج(ع) دوم مردادماه از ساعت ۵ الی ۷ بعد از ظهر در شاهزاده محمد(ع) نهاوند با همکاری بسیج ناحیه این شهرستان برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی