فعالیت شهرداری همدان با ۵۴ خودروی مجهز به تیغه برفروبی

به گزارش عصر همدان،‌ وحید علی‌ضمیر با بیان اینکه بارش‌ها در همدان از روز گذشته به صورت پراکنده آغاز شده است اظهار کرد: با وجود حجم بالای بارش نزولات آسمانی مشکلی در معابر شهری ایجاد نشده است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های حمل تجهیزات و برف‌روب در سطح شهر مستقر هستند افزود: مسیرهایی که احتمالا بروز مشکل و یخ‌زدگی سطح معابر است و دستگاه‌های نمکپاش ابتدا و انتهای پل‌های روگذر و زیرگذر و مسیرهای شیب‌دار مستقر هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان تصریح کرد: اگر برف روی سطح زمین بنشیند و معابر لغزنده شود به سرعت عملیات تیغه‌زنی و نمک و ماسه‌پاشی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نیروها و عوامل انسانی به طور کامل فعال هستند ادامه داد: بخشی از عملیات برفروبی به بخش خصوصی واگذار شده و تجهیزات و امکانات این پیمانکار نیز به طور کامل آماده است ضمن اینکه نقاط خاصی برای فعالیت آن مشخص شده است.

علی‌ضمیر با بیان اینکه ۹ دستگاه نمک پاش مکانیزه در سطح شهر مستقر است خاطرنشان کرد: ۱۲ بابکت و ۵۴ دستگاه تیغه برفروب نصب شده بر روی دستگاه‌های پنج تن و گریدر و کمپرسی بخش خصوصی آماده خدمت‌رسانی هستند.

وی گفت: علاوه بر دستگاه‌های نمکپاش مکانیزه به صورت دستی نیز نمک و ماسه بر روی مسیرهای شهری توسط خاور و نیسان‌ها انجام می‌شود به طوری که معابر اصلی با دستگاه‌های مکانیزه و فرعی‌ها به صورت دستی نمکپاشی می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان با اشاره به اینکه نقاط ضعف برطرف شده است گفت: به دنبال ارائه خدمات مطلوب و جلوگیری از بروز مشکل در تردد شهروندان هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی