اختصاص اعتبار به شرط تغییر المان شهدای دشت میشان

به گزارش عصر همدان، تاکنون برای ساخت المان شهدای دشت میشان همدان یک‌میلیارد تومان هزینه شده و اکنون نیاز به ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است.

وقتی امروز این مشکل از سوی سردار ظفری؛ مدیرکل بنیاد نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مطرح شد، استاندار همدان خطاب به فرماندار همدان گفت: می‌توانستید اعتباراتی برای تکمیل آنجا اختصاص دهید که در زمستان  و برف و … مشکلی نباشد.

فرماندار همدان نیز در پاسخ به این مطلب، اظهار کرد: سازه المان دشت میشان مناسب نیست و باید اصلاح شود.

علی تعالی در جمع خبرنگاران با اشاره به این موضوع ادامه داد: با توجه به شرایط آب و هوایی در دشت میشان، باید المان و سازه مناسبی ساخته می‌شد.

وی با بیان اینکه حداقل باید دیوار مسقف ساخته می‌شد و المان خوبی داشت، افزود:‌ شرایط ایجاد شده مناسب نیست و باید سازه تغییر کند.

فرماندار همدان با تاکید به اینکه با نصب چراغ و نور مشکل حل نمی‌شود و باید ابتدا سازه مسقف شود و اصلاحاتی صورت گیرد، خاطرنشان کرد: اگر سازه اصلاح شود حاضریم اعتبارتی را برای آنجا در نظر بگیریم.

وی با بیان اینکه دو سال پیش نیز اعتباراتی برای آنجا در نظر گرفتیم، افزود: محل شهدای دشت میشان نیز برای توقف مناسب‌ نیست و باید اصلاحاتی انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی