وجود نیروهای جوان در مخابرات باعث تزریق افکار جدید خواهد شد

مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به مناسبت دهه مبارک فجر  باحضور مدیرمنطقه و همکاران روز  دوشنبه ۹۷٫۱۱٫۱۵ ساعت ۱۴ تا ۱۶در سالن اجتماعات برگزار شد.

در ابتدای مراسم پس از تلاوت قرآن کریم و پخش سرود ملی کلیپی از دستاوردهای مخابرات منطقه همدان در طول ۴۰ سال انقلاب پخش شد، سپس  در ادامه  مهندس ادریسیان همکار بازنشسته با یاد آوری مسایل فنی مخابراتی در دوران انقلاب حال وهوای جلسه را به ۴۰ سال پیش برد.

در ادامه  مهندس گرزین، مدیر مخابرات منطقه همدان با اشاره به زحمات و رشادت‌های نسل اول انقلاب اظهار داشت: این انقلاب به سادگی به دست نیامده و با تمام مشکلات داخلی در اوایل انقلاب و مسایل جنگ تحمیلی و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران و جانبازان تا امروز توانستیم پیش بریم.

وی افزود:  اکنون ۴۰  سال است که این انقلاب به اینجا رسیده و بهای زیادی همه ملت ایران بابت ان پرداخت کردند.

مدیر مخابرات منطقه همدان گفت:‌ وظیفه ما این است امروز در مقابل آن احساس مسئولیت بیشتری داشته باشیم  وتا فرصت  داریم با قبول مسئولیت برای رضایت مندی بیشتر مردم در ارائه خدمات بهتر سرویس‌های مخابرات تلاش کنیم.

وی با اشاره به آئین‌نامه تشویقی بازنشستگی خاطرنشان کرد: این بخشنامه  شرایطی را بوجود می‌آورد که نیروهای جوان بتوانند مسئولیت‌ها را قبول کنند و در حقیقت یک نوع پوست‌اندازی برای شرکت خواهد بود و باعث می‌شود  مدیران و روسای ادارات جدید با افکار جدید  جایگزین آنها شوند و شرکت را با برنامه‌ریزی جدیدی پیش ببرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی