تخصیص ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ساماندهی گاماسیاب نهاوند

به گزاش عصر همدان، اسفندیار خزایی در خصوص ساماندهی سراب گاماسیاب اظهار کرد: برای ساماندهی پارک جنگلی سراب گاماسیاب طبق پیگیری‌های فرماندار و نمایندگان، امسال برای شروع کار حدود ۶۰۰ میلیون تومان از اعتبارات توازن در فصل گردشگری توسط منابع طبیعی قرار داده بسته شده و در آینده نزدیک شروع می‌شود.

وی ادامه داد: بر این اساس مقرر شد زیرساخت‌هایی برای تفرج کننده‌ها و گردشگران شامل برق‌رسانی، ایجاد تأسیسات روشنایی، زیباسازی، ساخت سکوها، آلاچیق، سرویس بهداشتی و نمازخانه ایجاد شود.

مدیرکل منابع طبیعی استان همدان با تأکید بر اینکه ایجاد تأسیسات می‌تواند باعث ترقی این منطقه شود، افزود: با توجه به اینکه گردشگران زیادی هر سال برای تفریح به این منطقه مراجعه می‌کنند ایجاد امکانات درآن منطقه بسیار ضروری است.

وی با بیان اینکه ساماندهی این منطقه تا پایان سال مالی به اتمام می‌رسد،  گفت: نهال کاری آن قبل از سال جدید انجام می‌شود اما بحث سازه‌ای باید بعد از فصل سرما و یخبندان باشد.

خزایی یادآور شد: در حال حاضر « پارک جنگلی سراب گاماسیاب» با قرارداد ماده ۳ به یک تعاونی که اعضای آن فارغ‌التحصیلان منابع طبیعی وکشاورزی هستند داده شده که مسؤولیت نگهداری از این منطقه را دارند.

وی خاطرنشان  کرد: این تعاونی با قرارداد یکساله به گردشگران خدمات می‌دهد و درآمدهایی که داشته برای ساخت سکوها و زیرساخت‌ها هزینه شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی