آغاز ثبت‌نام بدون آزمون در دانشگاه آزاد همدان

به گزارش عصر همدان، علی غلامی‌مهرداد از پذیرش بدون آزمون دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان خبر داد و اظهار کرد: جذب علاقمندان در ۹۴ رشته تحصیلی و در مقاطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته انجام می‌پذیرد.

وی تصریح کرد: پذیرش دانشجو در مقاطع کاردانی پیوسته ۱۴ رشته، کاردانی ناپیوسته ۲۳ رشته، کارشناسی ناپیوسته و پیوسته ۵۷ رشته به صورت بدون کنکور برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۷- ۹۸ انجام می‌شود و داوطلبان برای ثبت‌نام می‌توانند به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد به نشانی www.azmoon.org مراجعه کنند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد همدان با بیان اینکه برای ثبت‌نام داوطلبان هیچ محدودیتی به لحاظ مدرک دیپلم متوسطه آنها وجود ندارد افزود: هر داوطلب می‌تواند از هر یک از مجموعه‌های آموزشی بر اساس علاقه انتخاب رشته کرده و پس از تهیه کارت اعتباری و ثبت‌نام در سایت مرکز آزمون ثبت‌نام کنند.

وی یادآور شد: با شرایط جدیدی که در دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد شده و با از بین رفتن سد کنکور، داوطلبان و خانواده‌ها با آرامش بیشتر و صرفاً بر اساس علاقه و نه بخت و اقبال، رویای تحصیلی خود را آزادانه انتخاب می‌کنند.

غلامی‌مهرداد تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی همدان با دارا بودن امکاناتی منحصر به فرد توانسته جایگاه مطلوبی از لحاظ آموزشی، پژوهشی، رفاهی و دانشجویی در سطح استان و منطقه غرب کشور برای خود ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۲۰۲ رشته مختلف تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی همدان در حال فعالیت است خاطرنشان کرد: این رشته‌های تحصیلی شامل ۲۲ رشته دکتری، ۷۰ رشته کارشناسی ارشد، ۶۹ رشته کارشناسی و ۴۱ رشته کاردانی است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی همدان اضافه کرد: در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار دانشجو در مقاطع تحصیلی مختلف دانشگاه آزاد اسلامی همدان مشغول تحصیل هستند.

وی تصریح کرد: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت این واحد دانشگاهی به نشانی www.iauh.ac.ir و یا به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی