راهیابی ۴ تیم به مرحله نهایی مسابقات فوتسال تاکسیداران کشور

به گزارش عصر همدان، مجتبی خدابنده‌لو از معرفی برترین‌های فوتسال تاکسیداران کشور خبر داد و اظهار کرد: پنج شنبه هفته گذشته مسابقات فوتسال تاکسیداران کشور در همدان پایان یافت و چهار تیم به مرحله نهایی راه یافتند.

وی با بیان اینکه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نخستین دوره مسابقات فوتسال تاکسیرانی‌های کشور برگزار شد، گفت: برای برگزاری این مسابقات استان همدان و شهر مریانج انتخاب شد.

مسوول روابط عمومی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان خاطرنشان کرد: مسابقات یک چهارم نهایی تاکسیرانی‌های درونشهری کشور در ۲۷ دیماه امسال به میزبانی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان با شرکت ۸ تیم در شهر مریانج همدان برگزار شد.

وی با بیان اینکه تیمهای نسیم‌شهر، تربت حیدریه، کاشان و اتحادیه تاکسیرانی به مرحله فینال راه یافتند، گفت:‌ مرحله نهایی این مسابقات اسفندماه در بندرعباس برگزار می‌شود.

خدابنده‌لو با اشاره به اینکه این دوره از بازی‌ها با حضور مرتضی ضامنی؛ مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور برگزار شد، افزود: مسابقات در سالن شهید حاجی بابایی شهر مریانج برگزار شد و اعضای شورای اسلامی شهر همدان، شهردار همدان، مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر همدان، مدیر معاونت تاکسیرانی همدان و جمعی از مردم شهر همدان نیز در مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی