چگونه ایران را تکه تکه کنیم؟

به گزارش نافع، هرج و مرج‌طلبان عزیز دقت کنند شرط اساسی ورود به این محفل در وهله نخست فاقد بودن هرگونه باور خاص و پیروی تام و تمام از دستورات مبادی پنهانی است که اگر شما آنها را نشناسید برای خودتان بهتر است.

دستورالعمل شماره ۱: سعی کنید در هر محفل و جلسه رسمی و غیر رسمی بلافاصله بر روی نقاط ضعف، نواقص و کاستی‌ها دست گذاشته، در مقابل دنیایی تخیلی و کاملا اتوپیایی از جهان موهوم آزاد برای همراهان خود بسازید و کاری نداشته باشید که از چند دهه قبل تاکنون از برکناری مصدق تا بمباران چند ساله عراق و افغانستان و حمایت از دیکتاتورهای آمریکای لاتین، جنگ دو کره، آتش کشیدن ویتنام، سر کار آوردن پینوشه، حمایت از دیکتاتورهای ریاض و جزغاله کردن چند میلیون آدم در ژاپن و پرورش طالبان و القاعده دست «سی آی ای » و پنتاگون در کار بوده این مسائل ارتباطی با شما ندارد شما فقط بر روی نقاط ضعف کشور خود کار کرده حتی‌الامکان چوب لای چرخ امور بگذارید تا به تدریج نظم نوین به سامان و قاعده شود.

دستور‌العمل شماره ۲: اساسا به شما ربطی ندارد که فلان شخصیت تاریخی و اسطوره‌ای ایرانی واقعیت خارجی دارد یا خیر؟ یا اگر داشته چه خط و خطوطی داشته؟ شما موظفید از قهرمانان اسطوره‌ای و حماسی، بت واره‌های ضد عقاید عموم مردم خلق کنید که دقیقا حرفهای شبکه‌های ماهواره‌ای و رسانه‌های غربی را تکرار کنند در این حوزه ساخت جملاتی جعلی از کوروش کبیر، رستم فرخزاد و کیکاووس و حتی دکتر شریعتی و ترجمه غلط و موهن اذکار و احادیث با هدف القای حس تزلزل اکیدا توصیه می‌شود.

دستور‌العمل شماره ۳ : به هیچ وجه تکرار می‌کنیم به هیچ وجه، به شما ربطی ندارد که فلان دعوت و فراخوان موهوم برای تجمع و تظاهرات از کجا می‌آید یا چه کسانی پشت پرده‌اند؟ شما هر صدای مخالف‌خوانی را تقویت کنید و به ما اطمینان داشته باشید که در کمیته تنظیم روابط، مسائل را بین سلطنت‌طلبان وافوری، ورشکسته‌های داس و چکشی، ساطورپرستان روسری قرمز، مردستیزان سوپرفمینیست، عوامل زحمتکش موساد و عناصر گرانقدر مفسد وابسته به «سی آی ای» و … هماهنگ کرده و مسائل را در سطوح مورد نیاز به شما منتقل می‌کنیم.

دستورالعمل شماره ۴: بگردید بینید کجا یک پلیسی یا ماموری یا مسئولی یا حتی مدیر فلان واحد و بخش یا روستایار و بخشدار برخورد بدی کرده، حرف نامربوطی زده و تا می‌توانید آن را منتشر کنید و حتی‌المقدور مدیران گوگل، مایکروسافت و بیل گیتس و مدیریت شهری جزایر قناری و سیستم بانکداری سوییس و برخورد مهربانانه پلیس نیویورک با سیاه پوستان را با این خشونت‌طلبان مقایسه کنید.

تبصره الف: مستندها و فیلم‌های فیلمسازان مستقل غربی در مورد کشتارهای مدارس و خشونت و فقر و بدبختی را از دسترس خارج کرده و از تماشای آن توسط هواخواهان ممانعت به عمل آورید.

دستورالعمل شماره ۵: حتی‌الامکان در مسائل اجتماعی و اقتصادی یک پیرمرد یا جوانی تحت فشار را پیدا کرده چنان او را جوگیر کنید که خودش را به در و دیوار بکوبد یا اگر بانویی شروع به ضجه زدن کند برای مقصود ما خیلی بهتر است، مبادا علل اصلی مشکلات اقتصادی و فشارهای بیگانگان را برای مردم تشریح کنید مراقب باشید مردم همواره فکر کنند تا ابد قرار است مشکلات اقتصادی باقی بماند.

تبصره ب- حتی‌الامکان در مورد بیرون رفتن ارتش آمریکا از منطقه، قدرت روزافزون جریان مقاومت، احتمال اصطکاک بین کنگره و ترامپ و کمرنگ شدن تصمیمات ترامپ در مقاطع آتی و ضعف زاید‌الوصف صهیونیستها معکوس‌نمایی کرده مرتبا با کتمان این مسائل به مردم بگویید تمام مشکلات به خاطر این چندرغازی است که خرج مسائل نظامی و قدرت دفاعی شده است.

دستورالعمل شماره ۶: موکدا از مبادی بالا سفارش شده که صنایع موشک‌سازی را بکوبید چه معنا دارد وقتی آمریکا، فرانسه، انگلستان، آلمان، پاکستان، هند، چین، رژیم صهیونیستی و دیگران انواع تسلیحات پیشرفته را با بودجه‌های نجومی می‌سازند و کشورهای خود را تبدیل به زرادخانه کلاهک‌های هسته‌ای کرده‌اند کسانی در ایران هم به دنبال موشک باشند؟ دنیای امروز دنیای گفتمان و تمدن و ارتباطات است و اگر هم کسی به این چیزها نیاز داشته باشد باید سر خم کرده، از اربابان جهان خریداری کند و هر کجا آنها گفتند استفاده کند.

دستورالعمل شماره ۷: به هیچ وجه دستگیری و برخورد قاطع با مفسدان را نشان از اقتدار دستگاه نظامی و امنیتی و عزم برخورد عدالت‌طلبانه با مفسدان ندانید و بلکه بر شق دیگر موضوع تمرکز کرده به مردم بگویید این نوک کوه یخ است و بینید چقدر فساد اقتصادی هست و مسائلی از این دست، در این حوزه حتی‌الامکان جداول و رتبه‌های فساد در جهان را از چشم هواخواهان پنهان کنید.

دستورالعمل شماره ۸: هر فرد با ریش و بی‌ریش و حتی با کراواتی که گوشه‌ای کار مثبتی می‌کند، خدمتی به کشور می‌کند یا مواضع منصفانه دارد را با عناوینی از قبیل «مزدور خودشونه» ، «اینم از دم کلفت‌های بخور» است و … بنوازید و کاری کنید که دفاع از میهن و کشور و خدمت به مردم و امید به آینده، مساوی با خیانتکاری تلقی شود.

دستور العمل شماره ۹: شما کاری نداشته باشید که فلان مسئول یا بهمان مدیر چند صد جلسه داشته و چقدر بودجه آورده و چند تا پروژه را پیگیری و اجرایی کرده بلکه بگردید به محض اینکه نقطه ضعفی دیدید یا حرف نه چندان درستی از دهان وی بیرون آمد آن را بزرگ کنید در این حوزه به ویژه سرک کشیدن به مسائل خصوصی و همسر دوم و مسائلی از این دست مطلوب است.

دستور‌العمل شماره ۱۰: مبادا اجازه دهید مردم مقایسه‌ای واقعی بین دوران شاه و انقلاب داشته باشند به هیچ عنوان آمارهای ضریب جینی و خدمات‌رسانی در روستاها، زیرساخت‌ها، خدمات بهداشتی و غیره را در دسترس هواخوهان قرار ندهید بلکه مرتبا جریان زیر پل ورسک بردن مهندس آلمانی توسط رضاخان و در تنور کردن نانوا (شاه عباس) و ارتش آریامهری و هواپیماهای آمریکایی آن را بزرگنمایی کنید و تصاویر دهه ۵۰ بالاشهر تهران را منتشر کنید و اگر کسی پرسید چرا ارتش شاهنشاهی کمتر از ۲۴ ساعت در جنگ جهانی دوم مقاومت کرد یا چرا برخی جزایر و مناطق را بخشید؟ با پشت دست به دهانش بکویبد.

دستورالعمل شماره ۱۰: تاکید موکد شده که بگردید در سخنان و حرفهای سرداران سپاه و امرای ارتش جمله‌ای کلمه‌ای چیزی پیدا کنید که دفاع جانانه هشت ساله در برابر تمام جهان را تخطئه کرده و در دلهای مردمان و خانواده شهدا درد و رنج بیافکنید، ما در زمان لزوم از آن بهره کافی و وافی خواهیم برد.

دستورالعمل شماره ۱۱: تصاویر بازگشت پیروزمندانه سربازان آمریکایی به آغوش خانواده، حرکات موزون اوباما و ترامپ و توپ بازی و سایر مهربانی‌ها و شوخی‌های جنتلمنانه اربابان زر و زور را به هواخواهان نشان دهید و در مقابل عکس فلان نماینده مجلس که از بدبختی و چندین شبانه‌روز بیخوابی لحظه‌ای چشمانش را بسته رسانه‌ای کرده تیتر بزنید: «مجلس و دولت خواب هستند».

دستورالعمل شماره ۱۲: شما به هیچ وجه کاری نداشته باشید که ۹ دی چه شده؟ یا چه تعداد از مردم به گونه واقعی با ما هستند و در فراخوان‌های موهوم حضور می‌یابند، بلکه هر کجا تجمع و مطالبه و احقاق حق صنفی و اقتصادی بود آن را از آن خود کنید و تصاویر را با هدلاین «تجمع مخالفان»، اعتراض رضاخان خواهان، مریم دوستان، جان به سر شدگان و هرج و مرج طلبان پخش و منتشر کنید تا در زمان لازم بهره‌برداری شود.

دستورالعمل شماره ۱۳: پس از اجرای دستورالعم‌لهای ۱۲ گانه قبل ، دستورالعملهای آتی پس از تجمیع نظرات جنابان جان بولتون، پمپ او، نتانیاهو، مریم خانوم، میرزا قشم شم، سلطنت‌الدوله جوان و افیسرهای اطلاعاتی و اسپایدرمن به اطلاع خواهد رسید، دوستان به هیچ وجه به دل خود بد راه ندهید و بدانید که ما خیرخواه شما و ایران هستیم و می‌خواهیم ایران عزیز و ایرانیان غیور از شر بزرگی و درندشتی بیخود و بی جهت کشور خود راحت شده همچون کشورهای گوگولی امارات و یا حتی سوئد در کمال آرامش و رفاه اقتصادی نفت خود را صادر کرده و مردم بتوانند نفسی راحت بکشند.

تبصره ج: در صورت ضایع شدن و پاسخ منفی چندباره مردم به فراخوان‌ها نگران نباشید مبادا از برگزاری جشن ۴۰ سالگی انقلاب احساس ناامیدی کنید و گمان برید که از همان ماه‌های نخست تاکنون چندین بار وعده سرنگونی به طاق چسبیده، عزم خود را جزم کنید و در چنین لحظاتی موسیقی کلاسیک گوش دهید و مطمئن باشید که در صورت آماده شدن شرایط، ناتو به همراه ائتلاف عربی و جریانات تکفیری به یاری شما خواهند شتافت، شما فقط جان پناهی برای خانواده خود دست و پا کنید و بقیه کار را به ما بسپارید.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی