پخش ۶ مستند ویژه انقلاب در سیمای همدان

به گزارش عصر همدان، مهدی دهقان‌نیری با اشاره به اینکه صدا و سیما مرکز همدان برای جشن ۴۰ سالگی انقلاب برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده، اظهار کرد: صدا و سیمای همدان به مناسبت جشن ۴۰ سالگی انقلاب در حوزه های مختلف خبری، سیما، مستند و فضای مجازی برنامه دارد و جنگ پیروزی و انیمیشن‌های انقلابی را در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه امسال برای دهه فجر چندین برنامه شاخص داریم که در چند دسته قرار می‌گیرند، افزود:  برنامه‌سازان مرکز به شهرستان‌های استان مراجعه کرده و تحولات سیاسی و اقتصادی شهر را حول و حوش این۴۰ سال از مسؤولان آن شهرستان چون امام جمعه، شهردار، فرماندار، بخشدار و اعضای شورای شهر و روستا جویا می‌شوند.

مدیرکل صدا و سیما مرکز همدان گفت: در حوزه سیما ۶ مستند با عنوان توسعه استان بعد از ۴۰ سال به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با بیان اینکه این مستند در چند حوزه اقتصادی، فرهنگی، راه و شهرسازی به بررسی تغییر و تحولات می‌پردازد، یادآور شد: یکی دیگر از برنامه‌ها جشنواره بزرگ «حال ایران» است که در حال اجرا بوده و همه مردم می‌توانند با موبایل خود عکس‌های سلفی گرفته و حال ایران را بعد از ۴۰ سال در ۵۹ ثانیه بیان کنند.

دهقان‌نیری افزود: از اول دی ماه برنامه‌ای را صبح ها از ساعت ۱۰ تا ۱۱ و شب‌ها نیز در همین ساعت داریم که به بیان دستاوردهای انقلاب در این ۴۰ سال می‌پردازد.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌ها، نمایش فیلم‌های سینمایی انقلابی « رئال» و «آخرین روز مهر» بوده که وقایع انقلابی را در استان نمایش می‌دهد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان با بیان اینکه در حوزه انیمیشن نیز یک موشن گرافیک ۴۰ قسمتی داریم، اضافه کرد: این موشن گرافیک انقلاب در همدان را از سال ۴۲ نشان داده و موشن‌گرافیک دیگری به نام «روح شاه» است که اتفاقات رخ داده برای شاه را نمایش می‌دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی