كشف ۲۷ فقره كلاهبرداري به ارزش ده ميليارد ريال در همدان

به گزارش عصر همدان، رضا زارعی اظهار کرد:  در پي ارجاع تعدادي پرونده مشخص شد فردي به هويت معلوم با جلب اعتماد بازاريان و كسبه و چندين ماه فعاليت در بازار همدان با خريد اجناس از قبيل برنج، روغن و … با ارائه چك بانكي خودش بالغ بر يك ميليارد تومان اقدام به كلاهبرداري کرده و از همدان متواري شده است .

وي افزود: ابتدا با دعوت از كليه مالباختگان و احصاء اقدامات مجرمانه متهم مبني بر كلاهبرداري و با بررسي در كليه محل‌هاي تردد متهم، متواري شدن نامبرده تأييد و با تعامل بوجود آمده، كليه مرتبطان وی شناسايي و با بهره‌گيري از آنان مشخص شد كه متهم در يكي از رستوران‌هاي استان تهران به آدرس معلوم، مشغول به كار است.

رئيس پليس آگاهي استان ادامه داد: با چندين روز تعقيب و مراقبت، حضور وی به همراه خانواده‌اش در يكي از مهانپذير‌هاي واقع در اطراف تهران محرز، بلافاصله با شناسايي آدرس مهمانپذير، اكيپي از كارآگاهان مبارزه با جعل و كلاهبرداري به استان تهران عزيمت و متهم را در يك عمليات غافلگيرانه دستگير و به پليس آگاهي همدان دلالت دادند.

وی تصریح کرد: از نامبرده به صورت دقيق بازجويي به عمل آمد كه متهم با مشاهده دلايل و مدارك مستند و مواجهه حضوري با شاکیان به تعداد ۲۷ فقره كلاهبرداري به ارزش يك ميليارد تومان در شهرستان‌هاي همدان ،آبگرم و آوج معترف شد.

زارعی خاطرنشان کرد: با تكميل پرونده، متهم با جبران خسارات مالي به شكات با قرار قانوني مناسب روانه زندان شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی