شرکت مخابرات ایران نشان طلایی دریافت کرد

به گزارش عصر همدان، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، در چهارمین جشنواره تبلیغات ایران با شعار «خلاقیت، اثربخشی تبلیغات، حق انتخاب مشتری» از بین ۳۵۰ آثار و فعالیت‌های تبلیغاتی سازمان‌ها، ۴۵ اثربرگزیده شد.

بر اساس این گزارش، برترین آثار تبلیغاتی کشور در حوزه‌هایی مانند برنامه‌های یکپارچه و جامع تبلیغاتی، بخش ویژه، تبلیغات چاپی و معماری تبلیغاتی، مطالعات و تحقیقات مرتبط با تبلیغات، طراحی برند و برندینگ، تبلیغات دیجیتال، فعالیت‌های ترویجی روابط عمومی، تبلیغات دیداری و شنیداری، تبلیغات محیطی، تبلیغات مستقیم و حمایتی و ترویج فروش، مسولیت اجتماعی، شبکه‌های اجتماعی و…مورد بررسی قرار گرفت و بخش‌های برگزیده در هر حوزه انتخاب و معرفی شدند.

گفتنی است در این جشنواره، بخشی ویژه به «تبلیغات کالای ایرانی» اختصاص دارد و برترین آثار تبلیغاتی کشور طی یک سال اخیر بر اساس نظام ارزیابی علمی، انتخاب، معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

همچنین دو کارگاه آموزشی تحت عنوان تولید محتوای پیام‌های تبلیغاتی، تبلیغات دیجیتال و هوشمند نیز در حاشیه این جشنواره تشکیل شد.

لازم به ذکر است آیین اختتامیه‏ چهارمین جشنواره تبلیغات ایران روز چهار شنبه، ۱۲ دی ماه جاری در مرکز همایش‌های صدا و سیما با حضور مسئولان، اساتید، صاحب‏نظران و فعالان حوزه تبلیغات و روابط‏ عمومی، بازاریابی و فروش برندها برگزار شد.
انتها/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی