شاهرخی، تمام‌کنندهِ پاس عمقی نیکبخت!

به گزارش عصر همدان، رسول منعم آبان‌ماه سال ۹۴ جایگزین سیدعبدی افتخاری شد و حالا بعد از سه سال باید جای خود را به جهانشیر، سرپرست اداره ورزش و جوانان استان سمنان بدهد.

رسول منعم که اصالتا ملایری است، رویه‌ای متفاوت با دوران کاری سیدعبدی افتخاری را در دستگاه ورزش استان در پیش گرفت و بیشتر اهل مماشات بود.

پاس، یکی از برندهای استان در طول مدیریت رسول منعم روز به روز به ورطه نابودی رفت و اگر هم مدیرکل ورزش و جوانان برای حال خوب قهرمان آسیا تلاش مضاعف می‌کرد، حداقل در عمل نتیجه‌ای نداشت و سقوط به لیگ دسته سوم نهایت کاری بود که منعم برای پاس قادر به انجام بود!

از سویی عملکرد درخشان ورزشکاران استان در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا که بیشتر ماحصل تلاش و نبوغ ذاتی خودشان بود، موجب شد در روزهایی که استاندار سابق همدان سعی در تغییر رئیس ورزش داشت، منعم کمی بیشتر طعم شیرین مدیریت و پشت میز نشستن را بچشد.

اگرچه تغییر منعم، ماموریتی بود که بیشتر از سوی وزارت ورزش دنبال آن بودند، اما شخص محمدناصر نیکبخت هم بدش نمی‌آمد که فرزاد فتاحی را جانشین او کند. گزینه‌ دم‌گوشی‌ای که از همدان به ورزش مشهد رفت و اتفاقا آنطور که پیداست، نمره قبولی هم گرفته است.

نیکبخت بارها و بارها از عملکرد منعم انتقاد کرد، اما کمی این‌طرف‌تر حمیدرضا حاجی‌بابایی حامی مدیرکل ملایری ورزش استان بود و در روزهایی که شنیده می‌شود سیدسعیدشاهرخی استاندار همدان به‌واسطه استعفای احمد جمشیدیان سرمربی محبوب پاس کارت زردی همراه با یک تذکر جدی به منعم داده بود، یکباره تصمیم برگشت و شاهرخی پاس عمقی نیکبخت را به طرزی ناگهانی به سرانجام رساند تا رسول منعم برای همیشه با صندلی مدیریت ورزش هگمتانه خداحافظی کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی