‌پیکر ۲ شهید گمنام چهارشنبه در نهاوند تشییع می‌شود

به گزارش عصر همدان، کامران کریمی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: پیکر مطهر دو شهید جاویدالاثر دوران هشت دفاع مقدس روز چهارشنبه وارد شهرستان نهاوند می‌شود و روز پنج‌شنبه پیکر مطهر این دو شهید والامقام در محل دانشگاه آزاد اسلامی نهاوند به خاک سپرده می‌شود.

وی تصریح کرد: پیکر مطهر این دو شهید گرانقدر ساعت هشت و نیم صبح وارد شهرستان می‌شود و تا ساعت سه بعداز ظهر روز چهارشنبه مردم روستاهای رودباری، هادی‌آباد، موسی‌آباد، شهرک سلگی، توانه، روستای دهفول و شهر برزول از پیکر این شهیدان والامقام استقبال می‌کنند.

کریمی افزود: از ساعت سه بعداز ظهر روز چهارشنبه از میدان بسیج به سمت سپاه ناحیه نهاوند مراسم استقبال از پیکر این شهیدان انجام‌ می‌شود و هم‌زمان با نماز مغرب و عشاء مراسم شب وداع با این شهیدان گرامی در محل مسجد شهید حیدری نهاوند برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: همچنین از ساعت ۹ تا ۱۱ شب چهارشنبه مراسم بزرگداشتی برای این شهیدان گرانقدر در هیئت فاطمیون واقع در شهرک امام حسن(ع) نهاوند برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بیان کرد: ساعت ۹ صبح روز پنج‌شنبه نیز مراسم سان و تشیع این دو شهید والامقام را با حضور نیروهای نظامی و انتظامی، مسئولین، ادارات و مردم شهرستان از محل سپاه ناحیه نهاوند به طرف میدان امام آغاز می‌شود.

کریمی تاکید کرد: همچنین روستاهای کوهانی و جهان‌آباد صبح روز پنجشنبه قبل از مراسم خاکسپاری میزبان این دو شهید خواهند بود و قبل از نماز ظهر پیکر مطهر این دو شهید گرانقدر در محل دانشگاه آزاد اسلامی نهاوند به خاک سپرده می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی