اتریش در چهار محور با همدان همکاری می‌کند

به گزارش عصر همدان، «اشتفان شولتز» پیرامون نتیجه دیدار با سید سعید شاهرخی استاندار همدان اظهارکرد: این نشست ساختارمند و بسیار مفید بود و زمینه همکاری بسیار مطلوب را مهیا ساخت.

وی اضافه کرد: همکاری ما با مسئولان اجرایی استان همدان بر پایه چهار محور خواهد بود که در حوزه های اقتصادی، گردشگری، انرژی و فرهنگی شناسایی شده است.

سفیر اتریش در تهران خاطرنشان کرد: همکاری در زمینه تقویت بنگاه های اقتصادی در راستای رشد و توسعه همه جانبه را در دستور کار داریم.

وی افزود: در حال حاضر ۹۷ درصد از بنگاه های اقتصادی کشور اتریش در زمینه گردشگری و اکوتوریسم تجربه فراوانی دارند که می توانند از داشته ها را به طرف ایرانی – همدانی انتقال دهند.

شولتز خاطرنشان کرد: توسعه انرژی های نو و تجدید پذیر را نیز در دستور کار قرار داده ایم چرا که در این بخش اقتصادی اتریش در سطح جهان پیش رو است.

سفیر اتریش در تهران بر همکاری همه جانبه در حوزه فرهنگی نیز تاکید کرد و گفت: تقویت و معرفی هویت استان همدان در سطح بین المللی یکی دیگر از برنامه های محوری ما در برقراری ارتباط با کشور ایران به خصوص همدان است.

وی خاص و اراده کشور اتریش به عنوان رئیس دوره ای اتحادیه اروپا را تعمیم همکاری ها و تلاش برای این ارتباط همه جانبه با کشور ایران عنوان کرد.

اشتفان شولتز سفیر اتریش در تهران برای دیدار با مسئولان اجرایی استان و بازدید از بخش های مختلف همدان، سفری ۲ روزه به این شهر داشته است.

منبع:ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی