تصمیمی بر تغییر سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان نداریم

به گزارش عصر همدان، سعید خوشبخت پیرامون نشست امروز کمیته فنی شهرداری اظهار کرد: در این نشست که ۲ ساعت به طول انجامید پیرامون مسایل فنی تیم به بحث و تبادل نظر پرداختیم و قرار است به زودی مسایل تیم در جلسه ای با عباس صوفی شهردار همدان مطرح شود.

وی بیان کرد: تیم شهرداری در بازی های اخیر روند مطلوبی داشته است و اگر اشتباه های فردی بازیکنان نبود، چه بسا تساوی های ۲ بازی اخیر به برد تبدیل شده بود.

خوشبخت افزود: در بازی اخیر برابر آوالان کامیاران تیم برتر میدان بودیم و اگر پنالتی رضا کوهی بازیکن ما به گل تبدیل شده بود، به یک برد را کسب می کردیم.

وی اضافه کرد: با این حال انتظار داریم کادر فنی با تحول در ترکیب تیم تا نیم فصل جایگاه بهتری را نصیب شهرداری کند تا بتوانیم با برنامه ریزی بهتری به استقبال نیم فصل دوم برویم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان با تاکید بر حمایت همه جانبه از این تیم گفت: امکانات بسیاری خوبی را برای تیم مهیا کرده ایم و حتی بازی مقابل ایران جوان بوشهر، با وجود شرایط مالی اقدام به تامین پرواز مستقیم داشتیم که بار مالی فراوانی به دنبال داشت.

وی یادآور شد: به طور قطع نیم فصل تیم تقویت خواهد شد تا بتوانیم در نیم فصل دوم نتایج بهتری را کسب کنیم ضمن اینکه حمایت از تیم را وظیفه خود می دانیم.

تیم شهرداری همدان در حال حاضر با ۱۰ امتیاز از یازده بازی در رده دهم رده بندی گروه الف لیگ ۲ قرار دارد.

منبع:ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی