دعوت از استعدادهای برتر المپیاد نخبگان به تیم ملی نوجوانان

به گزارش عصر همدان،‌ کاظم سلیمانی در حاشیه مراسم افتتاحیه المپیاد نخبگان در رشته فوتسال اظهار کرد: ۲۰۰ نفر از استعدادهای برتر فوتسال کشور در المپیاد نخبگان به تیم ملی نوجوانان کشورمان دعوت می‌شوند و از این تعداد هم ۲۵ نفر به عضویت تیم ملی درخواهند آمد.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر فوتسال کشورمان دستاوردهای خوبی در عرصه بین‌المللی و در رده‌های سنی مردان و زنان داشته است، افزود: امیدواریم با استعدادیاب همچنان این قهرمانی‌ها و موفقیت‌ها طی سالیان آتی برای تیم‌های ملی کشورمان تداوم داشته باشد.

دبیر کمیته فوتسال کشور تصریح کرد: سالانه ۳ هزار مسابقه فوتسال در کشور برگزار می‌شود، ضمن اینکه هر سال ۱۲ هزار داور و ۶ هزار ناظر وظیفه قضاوت و اجرای مسابقات را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه فوتسال کشور به نقطه اوج خوبی رسیده است، عنوان کرد: باید تلاش کنیم و عقب نمانیم، ضمن اینکه اگر کار جدی نکنیم و لیگ پویایی نداشته باشیم، چیزی از آن در نمی‌آید.

سلیمانی در ادامه با بیان اینکه در کشور ما نیروی انسانی فراوان است، عنوان کرد: ما استعدادهای بسیار خوبی در رده پایه داریم که اگر به خوبی روی آنها سرمایه‌گذاری شود قطع به یقین آینده فوتسال ایران بیمه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی