خدمات‌رسانی ۴ بیمارستان همدان به مصدومان زلزله کرمانشاه

به گزارش عصر همدان،‌ حبیب الله موسوی‌بهار از آماده‌باش چهار بیمارستان استان برای ارائه خدمات به مصدومان زلزله کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: لیست تخت‌هایی از بیمارستان‌های همدان برای ارائه خدمات به مصدومان کرمانشاه به وزارت بهداشت اعلام شده است.

وی با اشاره به آمادگی ۱۰۰ تخت بیمارستان بعثت برای ارائه خدمات مصدومان زلزله گفت: ۲۵ تخت در بیمارستان امام حسین(ع) ملایر و ۳۰ تخت در بیمارستان علیمرادیان نهاوند برای امدادرسانی به مصدومان به وزارت بهداشت اعلام شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: در بیمارستان آیت‌الله شهید قدوسی نهاوند نیز ۳۷ تخت و پنج تخت آی‌سی‌یو آماده شده است.

وی با بیان اینکه به اتوبوس آمبولانس و اورژانس ۱۱۵ استان آماده‌باش داده‌ایم، افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان برای پشتیبانی و امدادرسانی به مصدومان زلزله استان کرمانشاه در آماده‌باش کامل است.

موسوی‌بهار به تاکید به اینکه تمام مراکز آموزشی درمانی و فوریت‌های پزشکی تابعه دانشگاه علوم پزشکی در وضعیت آماده‌باش هستند، گفت: تمام حوزه‌ها و زیرساخت‌های بهداشتی ـ درمانی همدان به عنوان استان معین و پشتیبان در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.

وی بیان کرد: پس از اعلام وقوع زلزله پرسنل حوزه‌های بهداشت، درمان و مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان برای اقدام سریع و ارائه خدمات احتمالی در حال آماده‌باش کامل قرار گرفته‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان خاطرنشان کرد:‌ کارکنان بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی و مراکز فوریت‌های پزشکی و پایگاه‌های جاده‌ای برای ارائه خدمات در موقع بحرانی از آمادگی کامل برخودار هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی