شهدا مصداق الجبل الراسخ‌اند

به گزارش عصر همدان ، اعضای بسیج دانش آموزی حوزه مقاومت سردار شهید حسن ترک به مناسبت هفته بسیج با حضور در محل منزل شهیدان دیباج (شهدای شاخص سال ۱۳۹۷ همدان) ضمن تجدید میثاق با خانواده شهدا, اقدام به برگزاری برنامه ای با عنوان((آبروی محله)) نمودند.

فرمانده حوزه مقاومت سردار شهید حسن ترک در این برنامه که با حضور سرهنگ برزگر فرماندهی محترم سپاه ناحیه همدان و جمعی از معاونین ایشان و همچنین جناب آقای پارسا مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک همدان برگزار شد ،ضمن تبریک هفته وحدت و آغاز هفته بسیج اظهار داشت: این شهدای بزرگوار در زیر شکنجه های رژیم منحوس پهلوی با نشأت گرفتن از حدیث امام صادق (ع) که فرمودند:( المومن کالجبل الراسخ لاتحرکه العواصف )، این را نشان دادند که هیچ چیز نمی تواند ذره ای از ایمان آنها بکاهد چرا که معتقد به درست بودن این مسیر بزرگ الهی که ان شاءالله به فرج حضرت ولیعصر(عج) ختم خواهد شد ، بودند.

سعید سیاهوشی در ادامه با اشاره به آیه شریفه (ولا تحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون) بیان کرد: نشانه شهید ، زنده بودن و تاثیر گذاری آن در تمامی عرصه های فرهنگی و اجتماعی چه در گذشته، حال و همچنین آینده این انقلاب خواهد بود.

فرمانده حوزه مقاومت سردار شهید حسن ترک در پایان اظهار داشت : بسیار خوشحال و خرسند هستم که مجموعه بسیج دانش آموزی لیاقت و سعادت پیدا کرد که در چهلمین سالگرد انقلاب جمهوری اسلامی ایران مهمان این شهدا باشد که نه تنها آبروی این محل، بلکه آبروی جهان اسلام بوده که ان شاءالله بتوانیم به عزت همین آبرو،مقاومت و تلاش های مجاهدانه و انقلابی که از خود نشان دادند زمینه ساز ظهور منجی عالم حضرت ولیعصر (عج) باشیم.

در ادامه مراسم برادر اخوان شهیدان دیباج ضمن تبریک هفته وحدت به روایت گری از زندگی پرفضیلت و پربرکت برادران شهید خود پرداخت.

همچنین در این مراسم یاد و خاطر شهید غلامرضا مددی صفابخش این برنامه بود.

در پایان این مراسم ،اجرای سرود انقلابی و حماسی گروه سرود تبیان مریانج و همچنین نوای گرم حاج احمد گلپریان زینت بخش این‌ محفل شهدایی بود .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی