روال توسعه همدان بهتر از قبل ادامه می‌یابد/ با نمایندگان فقط برای توسعه استان معامله کردیم

به گزارش عصر همدان، محمدناصر نیکبخت  امروز در شورای اداری و تودیع و معارفه استان با قدردانی از همراهی مدیران و مسوولان استان و همچنین مردم خوب این دیار اظهار کرد: هر آمدنی را رفتنی است اما چه خوب که توشه‌ای برای آخرت خود بیاندوزیم که دوران مسئولیت بهترین دوران برای خدمت و ذخیره اندوخته برای آخرت است.

وی با بیان اینکه در همه حال باید خدا را ببینیم، گفت: امیدوارم خدای متعال همه ما را عاقبت بخیر کند، نمی‌دانم در دوران مدیریتم توانستم خدمت کنم یا نه اما خدا را گواه می‌گیرم که قصدم فقط خدمت بود.

استاندار همدان با اشاره به اینکه شأن استان همدان بسیار بالا بوده و هست، افزود: در تمام ایران هیچ استانی به شایستگی، جامعیت، ارزشمند و برخورداری از علما، ادبا، شعرا، تاریخ و تمدن و طبیعت نداریم.

وی با بیان اینکه همدان سرآمد تمام استان‌های کشور است، ظرفیت گردشگری استان را فوق‌العاده دانست و گفت: باید در راستای معرفی این ظرفیت بسیار تلاش کرد.

نیکبخت همدان را قطب فرهنگی کشور عنوان کرد و با اشاره به اینکه این استان آن قدر داشته دارد که نیازی نیست به آن اضافه شود، فقط باید آن را معرفی کرد، گفت: ما باید با همراهی یکدیگر برای توسعه تلاش کنیم.

استان همدان پایین‌ترین نرخ بیکاری را دارد

وی با بیان اینکه وضعیت فعلی می‌طلبد همه در کنار هم برای توسعه کشور و گذر از گردنه‌های صعب‌العبور تلاش کنیم، تأکید کرد: توسعه و پیشرفت کشور باید هدف همه باشد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه آقای شاهرخی که استاندار آینده همدان خواهد بود، مدیری توانمند و کاراست، گفت: اغراق نمی‌کنم و این موضوع حرف دلم است، هر گاه با ایشان مشورت کردم دیدم بهتر از من تصمیم می‌گیرد.

وی با بیان اینکه با مدیریت آقای شاهرخی روال توسعه استان بهتر از قبل ادامه خواهد یافت، همراهی نمایندگان مجلس با ایشان را زمینه‌ای برای تحقق این مهم دانست و از انسجام موجود در استان سخن به میان آورد.

نیکبخت با اشاره به اینکه برخی عنوان می‌کردند که بین نمایندگان مردم همدان در مجلس و استاندار همدان معامله شده بود، افزود: اصلاً این طور نبود، ما فقط برای توسعه استان تلاش می‌کردیم و معامله‌ای جز این نبود.

وی با بیان اینکه هیچ کسی را به عنوان نیروی نمایندگان به عنوان فرماندار نگذاشتم، ضمن اینکه سفارشی هم از سوی آنها در این زمینه نداشتم، گفت: این موضوعات نشان می‌دهد هدف در استان تنها کار و خدمت برای مردم بود ولاغیر.

در همدان درگیر حاشیه نیستیم

استاندار همدان با اشاره به معرفی سرمایه‌گذار از سوی نمایندگان برای پیشرفت استان اظهار کرد: اینها همه نشان از علاقه‌مندی این عزیزان برای کار و خدمت‌رسانی داشت و از آقای شاهرخی هم می‌خواهم این همراهی با نمایندگان و جذب سرمایه‌گذار برای توسعه استان را دنبال کند.

وی حفظ سرمایه‌گذار و سرمایه‌گذاری را از اولویت‌های آقای شاهرخی دانست و با گریزی به برخی از اقداماتش در دوران مدیریت گفت: استان همدان پایین‌ترین نرخ بیکاری را دارد.

نیکبخت نرخ مشارکت اقتصادی همدان را ۴۴٫۷ دانست و با اشاره به ایجاد یک‌هزار و ۵۰۰ تخت جدید در بیمارستان‌ها گفت: این اتفاقات در راستای ارائه خدمات به مردم انجام شد.

وی با اشاره به اینکه در همدان درگیر حاشیه نیستیم و همین موضوع منجر به رشد این استان شده است، هم‌افزایی بین مدیران، نمایندگان و پشتیبانی مردم را نقطه قوت این منطقه عنوان کرد.

استاندار همدان از پرداخت ۹ هزار میلیارد تومان تسهیلات در استان خبر داد و از همراهی بانک‌های استان تشکر کرد.

تا زنده‌ام از همدان دل نمی‌کَنم

وی با بیان اینکه تا زنده‌ام از همدان دل نمی‌کَنم، اظهار کرد: حتی در زمانی که مسئولیت ندارم برای حل مشکلات این استان تلاش خواهم کرد و این موضوع را نیز به مدیران گفته‌ام که در خدمت آنها خواهم بود.

نیکبخت با اشاره به اینکه ۶۱۰ پروژه دولتی را به بخش خصوصی واگذار کردیم، از ارتقای ۱۳ رتبه کسب و کار در استان خبر داد.

وی با بیان اینکه ۸۵ درصد اراضی مستعد استان به آبیاری مدرن تجهیز شد، در بخش دیگری از سخنانش از احیای واحدهای تعطیل و نیمه‌تعطیل سخن به میان آورد.

استاندار همدان با اشاره به راه‌اندازی قطار در همدان در دوران مسئولیتش گفت: البته بنده زحمات دیگر مسوولان در تحقق این زیرساخت بزرگ و حیاتی را فراموش نمی‌کنم ضمن اینکه از آقای شاهرخی می‌خواهم وعده اعزام آن تعداد از خبرنگارانی که قرار بود با قطار به مشهد مقدس مشرف شوند را محقق کنند تا بدقول نشوم.

وی با بیان اینکه ۴۰ میلیارد تومان برای فرودگاه همدان هزینه شده است، استمرار پروازها در این استان را امری مهم دانست و از مدیران خواست سفرهای خود را با پرواز انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی