گردشگری ايران آينده درخشانی دارد/ غار عليصدر يكی از شاخص‌های معرفی ايران به جهان

به گزارش عصر همدان، زوراب پلولیکاشویلی پیش از ظهر امروز در چهلمین اجلاس اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری(unwto) به میزبانی شرکت سیاحتی علیصدر در همدان اظهار کرد: خوشحالم در همدان زیبا حضور دارم.

وی با بیان اینکه ایران یکی از کشورهای فعال در اجلاس جهانی گردشگری است، گفت: معتقدم حضور در ایران باعث افزایش تعاملات خواهد شد.

دبیرکل سازمان جهانی گردشگری با بیان اینکه همدان یکی از بهترین مقاصد گردشگری در جمهوری اسلامی ایران است، گفت: این استان می‌تواند در حوزه گردشگری جهان نیز به یکی از مقاصد مطلوب گردشگری تبدیل شود.

غار علیصدر یکی از شاخص‌های معرفی ایران به جهان

وی با اشاره به اینکه آینده درخشانی برای گردشگری ایران در جهان متصور هستم، توجه به توریست فرهنگی را یک اولویت دانست و بر لزوم استفاده از فناوری‌های برتر و مدرن برای توسعه گردشگری تأکید کرد.

پلولیکاشویلی با بیان اینکه در عرصه گردشگری یک رقابت جدی وجود دارد که نباید از این عرصه عقب بمانیم، اظهار کرد: باید پروژه‌های گردشگری جدیدی تعریف شود.

وی غار علیصدر را یکی از مهمترین شاخص‌های ارتقا و پیشبرد اهداف گردشگری ایران دانست و حفاظت و صیانت از این غار بسیار زیبا و شگفت‌انگیز را یک ضرورت دانست و گفت: ما روی این ظرفیت در همدان حساب می‌کنیم.

دبیرکل سازمان جهانی گردشگری صنایع دستی را یکی از نمادهای فرهنگی دانست و با بیان اینکه همدان و به طور کلی ایران در رأس صنایع دستی دنیا قرار دارند، اظهار کرد: بسیار خوشحالم در همدان به عنوان مهد یکی از صنایع دستی ایران حضور داریم که می‌توان با مطالعاتی نسبت به صادرات این صنایع دستی اقدام کرد.

وی در پایان افزود: این اجلاس یک اجلاس عادی نیست و می‌توان اعضای کشورهای جهان را در یک فرصت خوب دید و به انتقال تجربیات پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی