مشكلات كشور به خاطر اقتصاد لیبرالی است/ در اقتصاد اسلامی فاصله درآمدها کهکشانی نیست

به گزارش عصر همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی ظهر امروز در هفتمین دوره همایش «یاوران وقف» با ابراز نارضایتی از اینکه نتوانستیم در طول ۴۰ سال از مبانی دینی، قرآنی و غنی اسلام یک اقتصاد اسلامی را تدوین و اجرا کنیم، اظهار کرد: وقف یک چشمه همیشه جاری با هدف انتفاع در جامعه است که سود رساندن نیز به معنی  پرکردن خلأهاست.

وی با تاکید به اینکه وقف گنجینه‌ای بزرگ است و با برنامه‌ریزی درست می‌توان از آن استفاده‌های فراوانی برد، خواستار توجه به این موضوع شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز در جامعه مشکلات اساسی وجود دارد که از آن رنج می‌بریم  چراکه همه چیز را تحت‌ تاثیر قرار داده است، افزود: اقتصاد ما اقتصادی لیبرالی و وارداتی است و به همین دلیل با مشکلات اقتصادی مواجهیم.

وی با بیان اینکه در اقتصاد اسلامی فاصله بین درآمدها کهکشانی نیست، گفت: باید به سمتی برویم تا اقتصاد اسلامی را در کشور اجرا و پیاده کنیم که وقف یکی از بخش‌های این اقتصاد است.

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه رنج امروز مردم از اقتصاد و از همه مهمتر بی‌عدالتی‌ است، گفت: مشکلات امروز اجتماع بسیار پیچیده است، در موقعیت بسیار سختی قرار داریم که باید با همیاری هم رفع کنیم.

گفتنی است در این مراسم ضمن تجلیل از واقفان و یاوران وقف، از تمبر یادبود رونمایی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی