فعالیت کنترل نامحسوس در مسیر بازگشت زائران اربعین

به گزارش عصر همدان، مصطفی پناهنده اظهار کرد: مرکز مدیریت راه‌های استان در زمینه محدودیت ترافیکی و چگونگی وضعیت محورها در این ایام اطلاع رسانی لازم را انجام داده و در صورت وقوع سوانح و تصادفات جاده‌ای علاوه بر مرکز مدیریت راه‌ها اداره ایمنی نیر اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: در ایام اربعین حسینی مرکز مدیریت راه‌ها به شکل شبانه‌روزی فعال بوده و از طریق ارتباطات تلفنی و بی‌سیم موانع موجود در راه‌ها، شناسایی و رفع می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان بیان کرد: این اداره‌کل با همکاری پلیس راه استان، گشت‌های ۲۴ ساعته راهداری، شرکت نفت، اورژانس، امداد خودرو و هلال‌احمر آمادگی لازم را برای تأمین ایمنی زائران دارند.

وی با اشاره به اینکه کنترل نامحسوس وسایل نقلیه در این ایام فعال است، خاطرنشان کرد: دوربین‌های کنترل و ثبت تخلف در سطح جاده‌های استان نصب‌ شده که در کنترل ترافیک و سرعت خودروها نقش مهمی دارند.

پناهنده با اشاره به فعالیت مجتمع‌های خدماتی ـ رفاهی در این ایام یادآور شد: مدیران این مجتمع‌ها با برنامه‌ریزی و هماهنگی انجام شده با شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، تأمین سوخت وسایل نقلیه زائران اربعین حسینی را بر عهده دارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی