بانوی همدانی نابغه تنیس روی میز قهرمان جوانان کشور شد

به گزارش عصر همدان، زهره ابوطالبیان اظهار داشت: دومین دوره قهرمانی تور ایرانی نوجوانان و جوانان دختر کشور با حضور ۱۷۸ ورزشکار در سالن تنیس روی میز شادروان حاج حسین کهنوجی کرمان برگزار شد و صفایی از همدان با اقتدار کامل عنوان قهرمانی را به دست آورد.
وی اضافه کرد: این ورزشکار پدیده جوان کشورمان در دیدار فینال این دوره از رقابت ها برابر ملیکا عامرطاس از شیراز با یک بازی مقتدرانه و با نتیجه چهار بر صفر به برتری رسید و عنوان قهرمانی را کسب کرد.
ابوطالبیان بیان کرد: تیم همدان متشکل از شیما صفایی، هدیه آقا محمدی، سارا نسیم دوست، کیانا اردلانی، کیانا طاهر انوریان، بهار محمدی، مطهره موقر نیکو، مائده حسینی و مبینا اصلانی با همراهی مربیان زهره ابوطالبیان و الناز دبیری در این مسابفات حضور یافت.
«شیما صفایی» نابغه تنیس روی میز همدان تنها با ۱۵ سال سن توانسته است حریفان قدرتمند خود را حتی در رده سنی بزرگسالان نیز شکست دهد.
این بانوی همدانی ماه گذشته در مسابقات بزرگسالان تحت عنوان تور ایرانیان بر سکوی قهرمانی ایستاد و حالا در رده سنی جوانان نیز این عنوان را تکرار کرد.
صفایی یکی از نابغه های تنیس روی میز کشور به شمار می رود و موفقیت چشمگیر این بازیکن در ماه های اخیر سبب شد تا فدراسیون حمایت جدی از وی داشته باشد و عنوان نابغه تنیس روی میز را به او لقب دهد.
منبع:ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی