دانش‌آموزان غیر ایرانی سفیران انقلاب می‌شوند/ انقلاب اسلامی یک نعمت الهی است

به گزارش عصر همدان، سیدعرفان مهدی زیدی در مراسم بزرگداشت حماسه ۳۰ مهر همدان با اشاره به اثرات فوق‌العاده انقلاب اسلامی در جهان اظهار کرد: بنده وقتی از هندوستان به ایران آمدم عاشق محیط این کشور شدم و دوست داشتم در همین جا بمانم اما در مقطعی به خاطر ادامه تحصیلات مجبور به بازگشت به هندوستان شدم.

وی با بیان اینکه از اتمام تحصیلاتم به ایران بازگشتم، گفت: به این فکر افتادم که مدرسه‌ای را برای فرزندان طلاب غیر ایرانی تاسیس کنم، خدای بزرگ لطف کرد و با راه‌اندازی این مدرسه ۲۶۴ دانش‌آموز از ۱۴ کشور جهان را آموزش می‌دهم.

مدیر مدرسه دانش‌آموزان غیر ایرانی هالی سیتی قم با اشاره به اینکه دختران صبح‌ها و پسران بعد از ظهرها در این مدرسه مباحث دینی و انقلابی را آموزش می‌بینند، اظهار کرد: این مدرسه را با کمترین امکانات تشکیل دادیم اما هدف ما تربیت درست این بچه‌هاست.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان این مدرسه سفیران انقلاب اسلامی خواهند بود، از دانش‌آموزان حاضر در جمع خواست قدر نعمات خود را بدانند و با امکانات موجود در ایران اسلامی در مسیر علم‌اندوزی گام بردارند.

مهدی‌زیدی گریزی به ایستادگی ایران اسلامی در برهه‌های مختلف زد و با اشاره به جنگ بین ایران و عراق گفت: بنده بخشی از فیلم این جنگ را دیدم و همین باعث شد بیشتر به شناخت انقلاب و امام خمینی(ره) روی بیاورم.

وی با بیان اینکه ما از انقلاب ایران درس‌های بزرگی گرفته‌ایم، افزود: دوستان هندو و غیر مسلمان نیز از ما سوال می‌کردند که انقلاب اسلامی ایران چیست، وقتی این انگیزه را در بین آنها می‌بینم مصمم‌تر می‌شوم تا این انقلاب را بیشتر بشناسانم.

مدیر مدرسه دانش‌آموزان غیر ایرانی هالی سیتی قم تأکید کرد: انقلاب اسلامی یک نعمت الهی است که باید این نعمت را به آینده‌سازان منتقل کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی