خدمت‌رسانی ۴۷۲ گروه جهادی در رزمایش محمدرسول‌الله/ بهره‌مندی ۳۵۶ هزار نفر در همدان

به گزارش عصر همدان، سردار مظاهر مجیدی روز گذشته در شورای اداری همدان که بخشی از آن به تجلیل از مسوولان و عوامل پشتیبانی اجتماع ۲۰ هزار نفری بسیجیان در رزمایش محمدرسول‌الله(ص) گذشت، اظهار کرد:‌ از استاندار درخواست کردیم تا این وقت را به ما اختصاص دهند تا بتوانیم از زحمات و تلاش‌های مدیران استان در این حرکت عظیم قدردانی کنیم.

وی با اشاره به اینکه از سال ۶۳ چنین تجمع بزرگی را در کشور نداشتیم، گفت: خوشبختانه  ۷۰۰ هزار نفر نیروی بسیجی در کشور پای کار آمدند و این تجمع شکل گرفت.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) در استان همدان با تاکید بر اینکه در استان ۲۳ هزار نفر را فراخوان دادیم که ۲۰ هزار نفر حضور یافتند، افزود: این رزمایش در سه وضعیت برگزار شد و با پشتیبانی لازم تمام مصوبات اجرایی شد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در اجتماع بزرگ بسیجیان که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، خاطرنشان کرد: ایشان در خصوص بسیج صحبت کردند که این مهم نشان از نقش و جایگاه تأثیرگذار ین مجموعه ولایی دارد.

سردار مجیدی با بیان اینکه بسیج کسی است که در مقابل دشمن نه تنها عقب‌نشینی نمی‌کند بلکه ایمانش در این راه قوی‌تر می‌شود، افزود: به همین دلیل دشمن و عوامل آن با بسیج مخالفت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه با برگزاری این رزمایش اقدامات عمرانی، آموزشی، بهداشتی و فرهنگی در مناطق محروم انجام شد، گفت: از این پس بیش از گذشته می‌توان از ظرفیت بسیج در استان استفاده کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) در استان همدان با بیان اینکه برای گروه جهادی پیش‌بینی کرده بودیم ۵ هزار نفر را پای کار بیاورند تا ۵۰ هزار نفر خدمات‌رسانی کنیم، افزود: ۴۷۲ گروه جهادی در قالب رزمایش محمدرسول الله (ص) پای کار آمدند که به ۳۵۶ هزار نفر خدمات‌رسانی شد.

وی با اشاره به اینکه این رزمایش اتفاقات خوبی را برای کشور داشت و امنیت موجود را افزایش داد، خاطرنشان کرد: نتیجه برگزاری رزمایش همدلی بین مسوولان استان بود که اکنون صدچندان شده است؛ امیدواریم از ظرفیت‌های موجود در راستای رفع مشکلات بهره ببریم.

سردار مجیدی گفت: دشمنی که درصدد بود با مسائل اقتصادی به ما ضربه بزند خود آسیب دیده است که در مدت کوتاهی ۴۵ نفر از مقامات آمریکایی دانستند که ترامپ، این قمارباز راه را به کجا می‌برد.

وی افزود: امیدوارم بتوانیم با وحدت و انسجام مسوولان بتوانیم از این پیچ تاریخی نیز عبور کنیم که این مهم شدنی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی