شرکت همسر شهیدعلیمحمدی و «علی اسکات» در بزرگداشت حماسه ۳۰ مهر همدان

به گزارش عصر همدان،‌ محمدصالح جباری از تلاش اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان همدان  برای انتقال هر چه بهتر معارف حماسه ۳۰ مهر ۵۷ به دانش‌آموزان فعلی خبر داد و اظهار کرد: از آنجا که مخاطب امسال ما در همایش دانش‌آموزان دختر مسوول انجمن‌های اسلامی مدارس استان هستند با دعوت از خانم کرمی همسر اولین دانشمند شهید هسته‌ای کشور یعنی شهید دکتر علیمحمدی، تلاش می کنیم به معرفی الگوهای ناب برای دختران انجمنی بپردازیم.

وی با بیان اینکه میزبان مادر شهید بزرگوار احمدرضا احدی، نفر اول کنکور تجربی در سال ۶۴ نیز خواهیم بود، افزود: در برنامه امسال از قالب‌های هنری تئاتر و سرود برای انتقال هر چه بهتر ابعاد حماسه ۳۰ مهر دانش آموزان همدانی در سال ۵۷ بهره خواهیم برد.

مسوول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان همدان با بیان اینکه در همایش ۳۰ مهر امسال حسین تاریخی دبیرکل تحادیه انجمن‌های اسلامی کشور سخنرانی خواهد کرد گفت: از آنجا که معتقدیم جنبش‌های دانش آموزی پس از انقلاب اسلامی در دنیا نشات گرفته از حماسه دانش‌آموزان انقلابی کشورمان بوده است امسال میزبان برخی فعالان بین‌المللی از نقاط مختلف دنیا خواهیم بود که از جمله می توان به حضور علی اسکات وییتکوییچ اشاره کرد.

وی اظهار کرد: علی اسکات پس از ملحق شدن به دین اسلام توسط پلیس امنیت آمریکا دستگیر و هفت سال و نیم در زندان حبس شد که درباره روزهای اسارتش و زندگی پرفراز و نشیبش با دانش‌آموزان همدانی به گفت‌وگو خواهد پرداخت.

جباری در پایان گفت: امسال مراسم بزرگداشت حماسه ۳۰ مهر در روز دوشنبه سی‌ام مهرماه و با حضور دانش‌آموزان دختر مسوول انجمن های اسلامی مدارس استان و در سالن همایش‌های مجتمع ابن سینا برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی