رقابت بیش از هزار نفر از همدان در آزمون استخدامی تأمین اجتماعی / به کارگیری ۹۳ نفر

به گزارش عصر همدان،‌ نادره عبادی از برگزاری آزمومی استخدامی سازمان تامین اجتماعی در همدان خبر داد و اظهار کرد: ماه گذشته ثبت‌نام این آزمون آغاز شد و امروز در حال برگزاری است.

وی افزود: ثبت‌نام آزمون استخدامی متمرکز سال ۹۷ درقالب قرارداد پیمانی برای مدیریت‌های درمان سراسر کشور و ادارات کل استان‌های همدان، اصفهان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، مرکزی و البرز در شهریورماه سال جاری انجام و امروز آزمون آن برگزار می‌شود.

رئیس و کارشناس ارشد امور اداری مدیریت درمان تامین اجتماعی استان همدان با اشاره به اینکه تعداد ثبت‌نام کنندگان هزار و ۷۳ نفر هستند که به رقابت با هم پرداخته‌اند، گفت: از این تعداد ۱۸ نفر در بخش بیمه‌ای و ۷۵ نفر در بخش درمان به کار گرفته خواهند شد.

وی با بیان اینکه در بخش درمان استان، نیروی پرستار، بهیار، بهدار، اتاق عمل، رادیولوژی و ماما به کار گرفته می‌شوند، یادآور شد: استخدام سازمان تأمین اجتماعی به منظور تأمین نیروی انسانی در مراکز درمانی و بیمه‌ای، شامل مراحل آزمون کتبی، مصاحبه، گزینش و… است.

عبادی تصریح کرد: در این آزمون داوطلبان با احراز شرایط برحسب مفاد آگهی مربوطه که از طریق سایت رسمی سازمان به نشانی www.Tamin.ir و روزنامه‌های کثیرالانتشار اعلام شده نسبت به ثبت نام اینترنتی از روز دو شنبه ۵ شهریور تا روز سه شنبه ۱۳ شهریور سال ۹۷  اقدام کردند و امروز آزمون در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هرگونه اطلاع‌رسانی در خصوص آزمون استخدامی، صرفاً از طریق سایت سازمان تأمین اجتماعی انجام می‌شود و داوطلبان برای دریافت اطلاعات معتبر تنها از این طریق اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی