فصل خزان فرودگاه/ پروازهای خالی

به گزارش عصر همدان، پرواز تهران ـ همدان و بالعکس که از ابتدای امسال راه‌اندازی شده است، با گذشت هفت ماه هنوز با حداقل ظرفیت پرواز می‌کند و استقبال چندانی از این پرواز نمی‌شود.

با وجود اینکه استاندار همدان و نمایندگان همدان در مجلس تمام تلاش خود را برای راه‌اندازی این پرواز داشته و به مدیران نیز تأکید داشتند که از این پرواز برای انجام امور خود در تهران استفاده کنند، اما با همه این تفاسیر این پرواز هنوز با حداقل ظرفیت انجام می‌شود.

این پرواز پس از سال‌ها انتظار به همدان رسیده و پیش‌بینی می‌شد موجب توسعه فرودگاه و همچنین پروازهای آن باشد، اما چنین اتفاقی رخ نداد.

با توجه به اینکه امسال همدان به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی نامگذاری شده، و آبان ماه نیز میزان اجلاس جهانی جهانگردی است، شایسته نیست در زمینه ارتباط فرودگاهی دچار نقص باشد و نتواند پروازهای متعددی را داشته باشد.

همدان سالانه میزبان رویدادهای ملی و بین‌المللی متعددی است که میهمانان باید از طریق فرودگاه به همدان سفر کنند، بر این اساس ضروری است شاهد پایداری پرواز تهران باشیم و با استقبال کم نیز این پرواز را از دست ندهیم.

پرواز فرودگاه همدان به گونه‌ای است که با اضافه شدن یک پرواز، پرواز دیگری از دست می‌رود، به طور مثال همدان طی چند سال اخیر دو پرواز همدان ـ کیش و همدان ـ مشهد را داشت که با اضافه شدن تهران گمان می‌رفت، برنامه پروازی فرودگاه همدان رونق بگیرد اما با راه‌اندازی پرواز تهران، دو پرواز قبلی کنسل شد و اکنون همدان مانده و تنها پرواز تهران!

مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان در این خصوص اظهار کرد: در حال حاضر پرواز تهران از همدان مسافر ندارد و  اکثر اوقات نیز با کنسلی مواجه شده است.

مهدی افتخاری بیان کرد: مشهد و کیش نیز که پرواز آنها از همدان لغو شده است، هنوز برقرار نشده و چند شرکت راه‌اندازی مجدد آنها را پیگیری می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی