خدمت‌رسانی به ۳۵۰ هزار نفر در رزمایش اقتدار عاشورایی همدان

به گزارش عصر همدان، سردار مظاهر مجیدی ظهر امروز در اجتماع ۲۰  هزار نفری بسیجیان استان همدان با بیان اینکه بار دیگر بسیجیان با خود بیعتی دوباره با امام و رهبری بستند، اظهار کرد: در این مراسم یاد شهدا و امام شهدا زنده شد.

وی عنوان کرد: مرحله اول رزمایش در تاریخ ۱۷ شهریور به صورت شهرستانی با حضور ۲۱ گردان بیت‎‌المقدس، ۱۱ گردان امام حسین(ع) و امام علی(ع) برگزار شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) در استان همدان گفت: مرحله دوم اعزام ۵ هزار نفر نیروی جهادگر در استان بود که پیش‌بینی کرده بودیم برای ۵۰ هزار نفر خدمات‌رسانی انجام دهیم که به لطف خداوند برای ۳۵۰ هزار نفر خدمات‌رسانی انجام شد.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ هزار نفر از این اجتماع در تهران حضور دارند و بقیه در استان‌های دیگر مراسم را برگزار می‌کنند، خاطرنشان کرد: در استان این مراسم باشکوه با حضور گردان‌های بیت‌المقدس امام حسین(ع) و امام علی(ع) و کوثر به نمایش درخواهد آمد.

سردار مجیدی با بیان اینکه امروز می‌بینیم دشمن تمام توان خود را به کار گرفته تا به نظام ضربه بزند پس باید بصیرت و آمادگی خود را بالا ببریم، خاطرنشان کرد: به فضل الهی هر بار دشمن در نقش‌های شوم خود شکست خورده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی