اجتماع ۲۰ هزار نفری بسيجيان سپاهیان محمدرسول‌الله در همدان

به گزارش عصر همدان، سردار مظاهر مجیدی با بیان اینکه نقش رزمندگان همدان در آغاز و پایان دفاع مقدس تعیین‌کننده و بی‌بدیل بوده است، اظهار کرد: رزمایش بزرگ عاشورایی سپاهیان محمدرسول‌الله(ص) ۲ در سطح کشور برگرفته از همان روحیات دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در همان سال‌های نخست جنگ نیاز به حضور نیروهای مردمی در دفاع بسیار حائز اهمیت بود، افزود: برای آنکه مردم را منسجم در دفاع شرکت دهیم سپاهیان مهدی(عج) و محمدرسول‌لله(ص) تشکیل شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان یادآور شد: مرحله سوم رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمدسول‌الله(ص) ۲ با حضور ۲۰ هزار بسیجی در سراسر استان صبح روز پنج شنبه ۱۲ مهرماه در استادیوم قدس برگزار می‌شود.

مجیدی با اشاره به اینکه سپاه در ۳۲ استان کشور رزمایش سپاهیان محمدرسول‌الله(ص) را با شناسایی ۷۰۰ هزار نفر طراحی کرد که ۱۰۰ هزار نفر از تهران و البرز و ۶۰۰ هزار نفر از مابقی استان‌ها هستند، ادامه داد: سهم استان همدان ۲۰ هزار نفر از نیروی مردمی بسیج است.

وی با بیان اینکه بکارگیری گروه‌های جهادی در راستای خدمت به مردم به عنوان محور دوم رزمایش از تاریخ ۹ تا ۲۹ شهریورماه در همدان برگزار شد، گفت: در استان همدان ۲۵۰ گروه جهادی با حضور ۵ هزار نفر در زمینه‌های مختلف به ۵۰ هزار نفر در حاشیه شهرها و شهرستان‌های استان خدماتی ارائه کردند.

 فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه امروز می‌بینیم دشمن تمام توان خود را گذاشته که به نظام ضربه بزند که باید بصیرت و آمادگی خود را بالا ببریم، خاطرنشان کرد: به فضل الهی هر بار دشمن در نقش‌های شوم خود شکست خورده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی