هتل‌ها مقصد شايعه‌سازان

به گزارش عصر همدان، طی روزهای اخیر شایعه‌ای مبنی بر وقوع مسائل اخلاقی و حتی قتل در یکی از هتل‌های همدان مطرح شد، شایعه‌ای که خیلی سریع در فضای مجازی پیچید و نقل محافل شد، البته در این شایعه پای اعراب دیده می‌شود آن هم اعراب عراق!! درست مانند خبری که در مشهد منتشر شد و اهداف خاصی را دنبال می‌کرد.

این شایعه تا جایی پیش رفت که خبر دروغ پلمب هتل در شهر پیچید، اینکه این شایعه از کجا سرچشمه گرفته و چرا چنین موضوعی در شهر گردشگری همدان مطرح شد، مسئله‌ای است که باید متولیان امر و دستگاه‌های نظارتی وارد شوند اما اینکه این شایعات چرا بدون حتی یک منبع خبری خیلی سریع در فضای مجازی و واقعی منتشر شده و باور همگان را نیز به همراه دارد، خود مقوله جدایی است که نیازمند بررسی است.

کوچکترین مسئله‌ای در هتل امیران رخ نداده است

بر این اساس مدیر هتل امیران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن تکذیب این موضوع اظهار کرد: بنده نیز مثل شما این موضوع را شنیدم و نمی‌دانم از کجا سرچشمه می‌گیرد.

داوود خلجی با بیان اینکه نمی‌دانم مشکل سیاسی است یا با چه اهداف دیگری این شایعات درست می‌شود، بیان کرد: معاون اجتماعی نیروی انتظامی در این زمینه ورود کرده و تکذیبیه موضوع را صادر کرده است.

وی اضافه کرد: حتی کوچکترین مسئله‌ای در هتل امیران رخ نداده که واقعیت داشته باشد، هتل امیران درجه یک و مثل ساعت کار می‌کند و کمترین مشکل حاشیه‌ای نیز نداشتیم و نداریم.

مدیر هتل امیران بیان کرد: اصحاب رسانه باید فرهنگ‌سازی کنند که مردم به خود اجازه ندهند که هر حرفی را به فرض اینکه شنیده‌اند، در هر فضایی منتشر کنند.

وی اضافه کرد: این شهر قانون و ادارات نظارتی دارد، رسانه‌ها هم به عنوان چشم بیدار جامعه از دستگاه‌های قضایی و انتظامی این مطلب را جویا شوند و به اطلاع مردم برسانند زیرا این مسئله کاملاً شایعه است.

خلجی با بیان اینکه بنده احتمال بازی سیاسی را برای این شایعه قوی‌ می‌دانم، گفت: خیلی‌ها تمایل ندارند که ما با کشور عراق رابطه خوبی داشته باشیم به همین دلیل با نزدیک شدن به اربعین هم نسبت به ترویج شایعاتی مبنی بر انجام یک سری رفتارهای ناشایست از سوی اعراب به ویژه مردم عراق دامن می‌زنند که البته هیچ یک از اینها صحت ندارد و از پایه و اساس دروغ است.

در هیچ هتلی در همدان اتفاقی نیفتاده است

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: چنین شایعه‌ای از اساس تکذیب می‌شود.

حسین بشری با بیان اینکه هیچ قتلی در هیچ هتلی در همدان اتفاق نیفتاده است، گفت: اکنون هم بحث ضربه زدن به صنعت گردشگری همدان مطرح است و هم ممکن است اختلافاتی منجر به این شده افرادی برای بدنام کردن یکدیگر این کار را کرده باشند.

وی با تأکید بر اینکه انتشار اخبار دروغ به هر طریق پیگرد قانونی دارد، گفت: چطور ممکن است قتلی در یکی از هتل‌های همدان اتفاق بیفتد، نیروی انتظامی، دادسرا، پزشکی قانونی و سیستم قضایی اطلاع نداشته باشند؟

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان تفرقه انداختن در بین شیعه و سنی نیز ممکن است یکی از دلایل این شایعه‌پراکنی‌ها باشد، افزود: این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد و با افراد منتشر کننده شایعه به طور جدی برخورد می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی