دشمن برای از بین بردن اقتدار ایران به تکاپو افتاده است/ انتقام سختی می‌گيريم

به گزارش عصر همدان،‌ حجت‌الاسلام احد آزادیخواه ضمن محکومیت حمله تروریستی در اهواز، اظهار کرد: این اتفاق بیانگر آن است که مزدوران استکبار و استبداد در کمین ما نشسته‌اند و هدف اصلی آنها ایجاد ناامنی و بی‌انضباطی اجتماعی در کشور است.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب به این باور رسیدند که کشور ایران کشوری امن و پایدار نسبت به سایر کشورهای منطقه است، افزود: از این رو تلاش می‌کنند که امنیت امروز کشور را به هر شکل ممکن به مخاطره اندازد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم باید به این باور برسند که امنیت مهمترین عنصر برای رسیدن به اهداف است اما ما کمتر قدر آن را می‌دانیم، گفت: متأسفانه در کشورهای همسایه شاهد بروز حملات تروریستی آن هم روزانه هستیم که البته امنیت در کشور ما به برکت خون شهدا و رهبری هوشمندانه ولی‌فقیه مستدام است.

وی با بیان اینکه چند باری که دشمن دست به ترقه‌بازی زد، سربازان نظام انتقام سخت و شدیدی از آنها گرفتند، تصریح کرد: دشمن این بار نیز منتظر پاسخ کوبنده فرزندان این سرزمین باشد.

آزادیخواه با اشاره به اینکه خوشبختانه در این عملیات تروریست‌ها به درک واصل شدند، گفت: ما به اوج عظمت و اقتدار دست یافته‌ایم و دشمن برای شکستن و از بین بردن این اقتدار به تکاپو افتاده است.

وی با تأکید بر اینکه باید هوشیار باشیم، افزود: باید دقت بیشتری نسبت به مسائل صورت گیرد و با تأمین امنیت و مدیریت صحیح دشمنان را ناکام بگذاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی