رئیس هیات کشتی همدان استعفا داد

به گزارش عصر همدان، علی رحیمی‌فر رئیس هیات کشتی استان همدان که چندی پیش در مراسم حج امسال حضور داشت، بعد از بازگشت به ایران از سمت خود استعفا داده و این استعفا را به فدراسیون کشتی کشورمان ارسال و رونوشت آن را نیز به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان فرستاده است.

نزدیکان رئیس هیات کشتی استان نیز این موضوع را تائید کرده‌اند و آنطور که از شنیده‌ها پیداست، به احتمال بسیار زیاد رسول خادم که سال گذشته و بعد از حمایت روسای هیات‌های کشتی استان‌ها، امضایی از رحیمی‌فر پای آن نامه مشاهده نکرد، با این استعفا موافقت خواهد کرد.

پیش از این نیز رحیمی‌فر در محافل خصوصی از عدم تمایل خود برای فعالیت در کشتی خبر داده بود و این بار رسما از سمت خود استعفا داده تا عمر فعالیتش در ورزش اول همدان به دو سال هم نرسد!

حالا جامعه کشتی استان انتظار این را دارند تا بعد از نهایی شدن استعفای علی رحیمی‌فر، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با انتخاب سرپرست بی‌طرف، مقدمات برگزاری یک مجمع بی‌حاشیه را فراهم کند.

کشتی استان نیازمند گزینه‌ای است که گره‌ای از کشتی همدان باز کند؛ نه اینکه مشکلی بر مشکلات آن بیفزاید زیرا شنیده‌ها حاکی از این است که مدیرکل ورزش و جوانان به دنبال گزینه‌هایی است که مناسب مدیریت جامعه کشتی استان نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی