دشمن به دنبال ایجاد بی‌ثباتی و ناامنی در کشور است

به گزارش عصر همدان سردار مهدی فرجی ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان با بیان اینکه رزمایش سراسری محمدرسول‌الله(ص) نمادی از قدرت گروه‌های بسیجی و جهادی است، اظهار کرد: در مرحله نخست گروه‌های جهادی در حاشیه شهرها برای خدمت‌رسانی سازماندهی شدند.

وی با بیان اینکه مرحله نخست روز ۱۷ شهریورماه در سراسر استان با یک رویکرد جدید شکل گرفت، افزود: شعار این مراسم «وحدت، پیشرفت و ایستادگی» است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه این رزمایش با حمایت همه‌جانبه مسؤولان صورت گرفت، عنوان کرد: مرحله بعدی کشوری و در تاریخ پنجم مهر در مرکز استان با حضور ۲۲ هزار نفر بسیجی از شهرستان‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این رزمایش برگرفته از عملیات مردمی محمدرسول‌الله(ص) است، یادآور شد: در مقطعی از جنگ ما با مشکل مواجه شدیم که حضور مردم در عملیات توانست دشمن را در رسیدن به اهداف ناکام کند.

فرجی با اشاره به اینکه حواسمان باشد دشمن به دنبال بی‌ثباتی و ناامنی در کشور است، تصریح کرد: دشمن در عملیات روانی به شکل ترکیبی کار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دشمن در بخش اقتصادی، امنیتی و اطلاعاتی کار خود را شروع کرده است، بیان کرد: آنها می‌خواهند مردم با تحمل مشکلات به جایی برسند که از انقلاب جدا شوند که البته کورخوانده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه انتظار این است که همه دستگاه‌ها یاری کنند تا برنامه‌های هفته دفاع مقدس با برنامه‌های سال‌های گذشته تفاوت داشته باشد، افزود: باید کاری کنیم برنامه‌ها از حالت یکنواخت خارج شود.

وی با بیان اینکه اگر قرار است مراسم به باغ بهشت منتقل شود باید پرشور برگزار شود، خاطرنشان کرد: البته مردم به مراسم میدان باباطاهر تمایل بیشتری دارند و باید برای بازدیدکنندگان جایگاه در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/۸۹۰۴۷/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی