آمریکا از بسیج مردمی در هراس است/ دشمن كاری از پيش نمی‌برد

به گزارش عصر همدان، سردار مظاهر مجیدی در رزمایش سراسری خدمت‌رسانی عاشورایی بسیج با بیان اینکه جهادگران سهم بزرگی در سازندگی جامعه دارند، اظهار کرد: برگزاری رزمایش بزرگ عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله(ص) ۲ در سطح کشور برگرفته از همان روحیات دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه این رزمایش در ۳۲ استان کشور برگزار می‌شود، افزود: در دفاع مقدس با ورود نیروهای مردمی توانستیم مرزها را از دشمن پس بگیریم و نیروهای بعثی را ظرف دو ماه زمین‌گیر کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه با طراحی و عملیات‌های غیرمنظم همچون طریق‌القدس و بیت‌المقدس طی دو سال اول توانستیم خاک‌های تصرف شده را به کشور بازگردانیم، عنوان کرد: دشمن متوجه شد که اگر این روند ادامه داشته باشد ایران برنده میدان می‌شود و از این رو اقدام به بازسازی ارتش عراق کرد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و هم‌پیمانانش با در اختیار قرار دادن پیشرفته‌ترین امکانات، سلاح و هواپیما به صدام، ارتش او را برای یک جنگ نابرابر مجهز کردند، عنوان کرد: در سال‌های چهارم جنگ هدف عملیات‌های ما جلوگیری از پیشروی و زمین‌گیر کردن ماشین‌های پیشرفته جنگی عراق بود.

مجیدی با اشاره به نقش شهید حسن صوفی از مبدعان طراحی اعزام لشگرهای بزرگ در کشور، خاطرنشان کرد: اولین اعزام پنج لشگر و بعد ۱۰ لشگر توسط این شهید بزرگوار طراحی و به فرماندهی وقت سپاه ارائه شد.

وی با بیان اینکه در زمان جنگ موج عظیمی از نیروهای مردمی پای کار آمدند، افزود: نمونه آن را در عملیات والفجر۸ و کربلای ۵ شاهد بودیم و موفقیت‌های بزرگی را از اعزام‌های بسیج داشتیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه استکبار خوب می‌داند که اگر مردم پای کار بیایند کار تمام خواهد شد، اظهار کرد: امروز همه بر این باورند که اگر از تجارب گذشته و مشارکت مردمی بهره‌مند شویم قطعاً دشمن شکست خواهد خورد‌.

وی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد از طریق فشار اقتصادی بین مردم و مسؤولان فاصله ایجاد کند، افزود: این رزمایش در سه محور و از نهم تا ۲۹ شهریورماه به صورت شهرستانی در تمام شهرستان‌های کشور برگزار می‌شود.

 فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه برای استان همدان هفدهم شهریورماه در نظر گرفته شده که در تمام ۱۰ شهرستان استان نیروها در قالب گردان‌های بیت‌المقدس کار خود را آغاز می‌کنند، گفت: رزمایش به صورت ۲۴ ساعته از فراخوانی، سازماندهی، اردوکشی و استقرار در اردوگاه و اجرای تاکتیک‌ها اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مرحله دوم بکارگیری نیروهای جهادی است که در کل کشور بیش از ۷ هزار و ۱۴ گروه جهادی سازماندهی شده است، بیان کرد: سهم استان ۲۵۰ گروه جهادی است که در قالب ۵ هزار نفر کار جهادی را در حاشیه شهرها انجام خواهند داد.

مجیدی با اشاره به اینکه این رزمایش از شنبه در تمام شهرستان‌های همدان برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: بخش دوم کار، حرکت نیروهای جهادی است.

 وی با بیان اینکه هر جا بسیج سازندگی شکل گرفته شاهد اتفاقات بزرگ و عظیمی بودیم، افزود: این رزمایش روز گذشته در شهرستان ملایر و امروز  در رزن و سپس در شهرستان‌های مختلف همدان برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی