کنفرانس بين‌المللی «همدان ۲۰۱۸» نمره قبولی گرفت/ همدان برای ۳۶۵ روز سال رويداد تعريف کند

به گزارش عصر همدان، محمد محب‌خدایی امروز در جمع اعضای کمیته اطلاع‌رسانی رویداد «همدان ۲۰۱۸» اظهار کرد: همدان تا همیشه باید سطح پایتخت کشورهای آسیایی بودن را حفظ کند و این به آن معنا است که کسب عنوان پایتخت گردشگری آسیا توسط همدان یک عنوان ماندگار خواهد بود.

وی ادامه داد: کسب این عنوان برای همدان بیانگر آن است که از این به بعد این استان نه تنها باید سطح تعریف شده را حفظ کند بلکه باید آن را ارتقاء دهد.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه همدان باید برای ۳۶۵ روز سال رویداد تعریف کند و زمینه ایجاد انگیزه برای سفر به همدان را رقم زند، گفت: از آنجا که گردشگری یک رویداد جهانی است در برگزاری برنامه‌های در سطح بین‌المللی در سطح مشارکت ملی و حتی بین‌المللی نقش بسیار تأثیرگذاری دارد.

وی با تأکید بر اینکه کنفرانس بین‌المللی «همدان ۲۰۱۸» باید سطح گردشگری استان را به گونه‌ای ارتقا دهد که زمینه‌های توسعه در همه موارد را ایجاد کند، افزود: محور برنامه‌ریزی استان باید در همه بخش‌ها بر اساس گردشگری مدون شود تا بتواند همه محصولات این حوزه را در برگیرد.

محب‌خدایی در خصوص چگونگی سطح برگزاری کنفرانس بین‌المللی «همدان ۲۰۱۸» ااظهار کرد: سطح این رویداد مطلوب و خوب بود و همدان توانست نمره قبولی را از لحاظ اجرا به خود اختصاص دهد.

وی در زمینه نقطه قوت برگزاری این کنفرانس عنوان کرد: نقطه قوت برگزاری کنفرانس بین‌المللی «همدان ۲۰۱۸» انسجام عملکرد مطلوب مسؤولان منطقه از جمله استاندار همدان، معاون عمرانی استاندار، نمایندگان مردم در مجلس، مدیران استانی و عوامل اجرایی بود.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تأکید کرد: تکاپوی حوزه اطلاع‌رسانی و استفاده مطلوب از اصحاب رسانه در این رویداد توانست نقش بسزایی در انعکاس کنفرانس بین‌المللی همدان ۲۰۱۸ ایفا کند.

وی یادآور شد: رویداد ۲۰۱۸ همدان فرصت بزرگی در گردشگری کشور است که مقاصد جدیدتری را به مقصدهای بعدی ما اضافه کند زیرا هر کشوری برای اتصال خود به مقاصد جدید گردشگری باید ابتدا گردشگری داخلی خود را تقویت کند که خوشبختانه در همین راستا شاهد رشد فرهنگ گردشگری در همدان بودیم.

محب‌خدایی با بیان اینکه این رویداد بزرگترین رویداد گردشگری کشور و جهان است، افزود: ظرفیت‌های استان همدان شایسته معرفی در جهان بود که امیدوارم شاهد حضور گردشگران بیشتری در این کهن‌شهر باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی