موفقیت در رقابت های جهانی گام بعدی است

وحید خراقانی اظهار کرد: قدرت های جهانی رشته کبدی کشورهای آسیایی هستند و در شرایطی باید آماده مسابقات جهانی شویم که باردیگر پاکستان، هند و کره جنوبی را مقابل خود خواهید دید.

وی اضافه کرد: همه این حریفان قدرتمند را شکست داده ایم منتهی نباید دچار غرور شویم چرا که به طور حتم آنها نیز به دنبال جبران ناکامی گذشته و رسیدن به قهرمانی هستند.

خراقانی با اشاره به موفقیت تیم ملی کشورمان در بازی های آسیایی اندونزی گفت: قهرمانی این رقابت ها مرهون حمایت های فدراسیون، اتحاد و همدلی کادر فنی و بازیکنان و تلاش برای رسیدن به یک هدف مشترک بود که تحقق یافت.

وی افزود: برخی از کارشناسان از همان دور مقدماتی پیشنهاد دادند که طوری مسابقه بدهیم تا در نیمه نهایی به هند برخورد نکنیم اما از همان دور مقدماتی قدرتمند ظاهر شدیم و هند را هم از پیش رو برداشتیم.

مربی تیم ملی کبدی کشور خاطرنشان کرد: در این رقابت ها هیچ حریفی را دست کم نگرفتیم و توانستیم با برد در تمامی مسابقات قهرمان شویم.

این مربی اهل کبودرآهنگ یادآور شد: هندی ها به هیچ عنوان تصور شکست و از دست دادن طلا را نداشتند و برای بار نخست طلای آنها را تبدیل به برنز کردیم.

وی افزود: به هر حال پس از ناکامی کشورمان در قهرمانی آسیا در گرگان و تغییر کادر فنی، شرایط جدیدی بر تیم و فدراسیون حاکم شد که در کسب قهرمانی بازی های آسیایی تاثیرگذار بود.

خراقانی اضافه کرد: سطح مسابقات بازی های آسیایی حتی از دوره گذشته رقابت های جهانی بالاتر بود و حالا این قهرمانی مسئولیت همه اعضای تیم را برای تداوم موفقیت ها سنگین تر می کند.

وحید خراقانی از مربیان با سابقه کبدی شهرستان کبودرآهنگ از توابع استان همدان است که از سال گذشته به عنوان دستیار در کادر فنی تیم ملی کبدی مردان کشور اضافه شد.

کبودرآهنگ همدان از قطب های اصلی ورزش کبدی کشور است.

همدان در کبدی بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا اندونزی ۲ نماینده داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی