حضور ۲ تیرانداز همدانی در مسابقات قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک

حامد صیفی  با بیان اینکه تیم ملی تیراندازی ایران با ۲۹ ورزشکار راهی مسابقات قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک در کشور کره‌جنوبی شد، اظهار کرد: مه‌لقا جام‌بزرگ در تفنگ و مینا قربانی در تپانچه در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها از نهم تا بیست‌وچهارم شهریورماه با حضور یک‌هزار و ۸۰۴ ورزشکار از ۹۰ کشور جهان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: تیم ملی ایران در دو گروه با ۲۹ ورزشکار راهی چانگون کره‌جنوبی محل برگزاری این مسابقات شده است.

مدیر روابط عمومی هیات تیراندازی همدان عنوان کرد: گروه اول ۱۹ ورزشکار حاضر در بازی‌های آسیایی جاکارتا هستند که فردا ششم شهریورماه پالمبانگ را به مقصد کره‌جنوبی ترک خواهند کرد و جام‌بزرگ جزو این گروه است.

وی افزود: مینا قربانی هم با دیگر اعضای تیم ملی در قالب گروه دوم بامداد امروز پنجم شهریورماه تهران را به مقصد برگزاری مسابقات کسب سهمیه المپیک ترک کرد.

صیفی تاکید کرد: تیم ملی تفنگ کشورمان در دو بخش مردان و زنان با ترکیب امیرمحمد نکونام، امیرسیاوش ذوالفقاریان، مهیار صداقت، پوریا نوروزیان، محمدحسین شریف‌زاده، حسین باقری، الهه احمدی، آرمینا صادقیان، نجمه خدمتی، فاطمه کرم‌زاده و مه‌لقا جام‌بزرگ به همراهی گوران ماکسیمویچ و اینانلو، راهی کره جنوبی می‌شوند.

وی تصریح کرد: در تپانچه نیز، ابراهیم برخورداری، جواد فروغی، محمد احمدی، وحید گل‌خندان، عرفان صلواتی، گلنوش سبقت‌الهی، آمیتیس جعفری، هانیه رستمیان و مینا قربانی به مربیگری الکساندر سماکین به مسابقات اعزام خواهند شد.

مدیر روابط عمومی هیات تیراندازی استان همدان با بیان اینکه در این مسابقات سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو توزیع خواهد شد، گفت: در این بازی‌ها و در تفنگ بادی مردان چهار سهمیه ، در تفنگ سه‌وضعیت مردان چهار سهمیه، در تپانچه بادی مردان چهار سهمیه، در تپانچه ۲۵ متر رپیدفایر مردان چهار سهمیه، در میکس تفنگ دو سهمیه، در میکس تپانچه دو سهمیه، در تفنگ بادی زنان چهار سهمیه، در تفنگ سه وضعیت زنان چهار سهمیه، در تپانچه بادی زنان چهار سهمیه و در تپانچه ۲۵ متر زنان چهار سهمیه توزیع می‌شود.

وی عنوان کرد: کاروان تیراندازی کشورمان در بازی‌های آسیایی جاکارتا در حالی راهی کره‌جنوبی می‌شود که مه‌لقا جام‌بزرگ تیرانداز شایسته همدانی تنها مدال این رشته در جاکارتا را به‌دست آورد و مدعی اصلی کسب سهمیه المپیک برای سومین دوره متوالی محسوب می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی