برگزاری نشست روسای ورزش همگانی منطقه ۷ کشور در همدان

هادی سبزواری اظهار کرد: نشست رسمی روسای ورزش همگانی منطقه هفت به ریاست مجدآرا رئیس فدراسیون ورزش همگانی و با حضور نواب‌رئیس آقایان و نائب‌رئیس بانوان فدراسیون فردا در سالن جلسات مجموعه ورزشی شهید شمسی‌پور همدان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در هفته دولت و با هدف ارتقای سطح تندرستی و ایجاد نشاط در بین آحاد جامعه و با حضور رئییس فدراسیون همگانی کشور، طرح ملی «پارک‌گام» در همدان اجرا خواهد شد، افزود: همچنین در راستای تقویت ورزش همگانی در منطقه ۷ کشور، ورزش صبحگاهی با حضور ورزشکاران استان‌های همدان، کردستان، کرمانشاه و رئیس فدراسیون همگانی فردا صبح از ساعت ۶ تا هفت صبح در بلوار قائم برگزار خواهد شد.

مشاور عالی رئیس فدراسیون همگانی در ادامه خاطرنشان کرد: ورزش‌های همگانی همدان با ۵۳ رشته، پرجمعیت‌ترین هیات ورزشی استان به شمار می‌رود و هم‌اینک از جمعیت ۷۵ هزار نفری ورزشکاران سازمان‌یافته همدان، ۱۵ هزار ورزشکار عضو هیات همگانی هستند.

وی عنوان کرد: علاوه بر این ۲۰۰ هزار ورزشکار به صورت متناوب در برنامه‌های مختلف ورزش‌های همگانی همدان شرکت می‌کنند.

سبزواری تصریح کرد: امروزه ورزش همگانی بدون تخصص ویژه، به راحتی قابل آموزش به عموم مردم است و همه رده‌های سنی می‌توانند امکان ورزش در کنار یکدیگر را داشته باشند.

وی تاکید کرد: ورزش همگانی همدان هم اینک رتبه دوم کشور را داراست و در بسیاری از برنامه‌ها حرف اول را می‌زند.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی همدان با اشاره به جایگاه مطلوب ورزش صبحگاهی استان نیز گفت: هم اینک ۲۲ ایستگاه بانوان و ۱۴ ایستگاه آقایان را در سطح شهر همدان فعال داریم و به دنبال ترویج ورزش عصرگاهی هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی