ایران مهد تمدن دنیاست/ صنعت گردشگری همدان را در جهان توسعه می‌دهيم

به گزارش عصر همدان، باندیت لیمچون امروز در اجلاس گردشگری همدان ۲۰۱۸  با بیان اینکه پیداش زیرساخت‌ها صنعت گردشگری دارای تحول شده است، این صنعت را یکی از صنایع درآمدزا در جهان دانست.

وی گفت: صنعت گردشگری می‌تواند یک منبع درآمدزا برای کشورهای در حال توسعه از یک سو و زمینه‌ای برای فقرزدایی از سوی دیگر باشد.

دبیرکل مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا با اشاره به اینکه توسعه گردشگری ارزآوری و توسعه اقتصادی را در پی دارد، افزود: این صنعت فرصت مهمی را برای توسعه اشتغالزایی ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه این صنعت علاوه بر مزایای اقتصادی توانسته مزایای اجتماعی نیز ایجاد کند، گفت: این صنعت باعث گسترش فرهنگ و ارتباطات مردمی شده است.

لیمچون ادامه داد: صنعت گردشگری نه تنها باعث افزایش درآمد می‌شود بلکه تصویری مثبتی از ملت‌ها را نشان می‌دهد که باید این مهم مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: به عنوان دبیرکل مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا اعلام می‌کنم این مجمع آماده همکاری با همدان برای توسعه گردشگری در راستای بهره‌مندی از این صنعت را دارد.

دبیرکل مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا تأکید کرد: با امکاناتی که فراهم شده، تلاش خود را خواهیم کرد تا صنعت گردشگری همدان را توسعه دهیم.

وی ایران را مهد تمدن دنیا و دارای مزایای باشکوهی برای عرضه در جهان دانست و ادامه داد: پارسیان مردمانی خوش‌مشرب و مهمان‌نواز هستند چراکه داری میراث غنی برای معرفی به جهان هستند.

لیمچون گفت: مطمئن هستم ایران با تمام داستان‌ها و روایت‌ها و امپراتوری فارسی می‌تواند به عنوان مهد تمدن به جهان معرفی شود.

وی ادامه داد: عالیجنابان و حضار گرامی برای من افتخار است در این رویداد گردشگری بزرگ در همدان حضور دارم و تمایل دارم از فرصت استفاده کرده پیام تبریک ۳۴ کشور مجمع را در سال ۲۰۱۸ به شما ابراز کنم.

دبیرکل مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا گفت: امروز زیبایی و فرهنگ مشخص همدان در میان مجمع شناخته شده و آنها این موضوع را در سطح وسیعی منتشر خواهند کرد.

وی افزود: در جریان اجلاس مجمع گفت‌وگوی آسیایی که در مهرماه برگزار خواهد شد هیأت‌های ACD بازدیدی از ایران خواهند داشت.

لیمچون با تقدیر از نظام حمهوری اسلامی و همدان برای برگزاری این نشست گفت: اکنون با برگزاری این همایش بین‌المللی مردم این خطه را دنیا می‌شناسند و امیدوارم ایران با تصویر زیبایی که دارد به جهان شناسانده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی