آغاز مبارزه با مفاسد اقتصادی از شهرداری همدان

به گزارش عصر همدان،  واحد درآمد شهرداری منطقه ۳ همدان به دلیل تخلف پلمب شده است، گفته می‌شود پلمب در مناطق دیگر شهرداری هم انجام شده است.

یک منبع آگاه در این رابطه اعلام کرد: در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی سپاه پاسداران و اداره اطلاعات و حراست شهرداری همدان سلسله‌تحقیقاتی بر عملکرد نهادهای عمومی در استان انجام داده و در همین راستا به نتایجی دست یافته‌اند که پلمب برخی از واحدهای شهرداری در همین رابطه انجام شده است، در همین زمینه چند نفر هم دستگیر شده‌اند.

اطلاعات تکمیلی بعد از انجام تحقیقات بیشتر در این رابطه اعلام خواهد شد.

موضوع را از رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز جویا شدیم که در این خصوص اظهار کرد: شهرداری یک بنگاه اقتصادی و نهاد عمومی غیر دولتی است که برخی از افراد با توجه به شرایط خاص کشور به دنبال سوء استفاده و کسب منافع شخصی هستند، بنابراین وظیفه شهردار، شورا و نهادهای نظارتی  جلوگیری و بستن منافذ سوء استفاده است.

ابراهیم مولوی افزود: هر مجموعه‌ای در راستای سالم‌سازی و تنویر افکار عمومی نیاز دارد که بررسی‌های موردی و دائمی را اعمال کند.

وی تصریح کرد: در همین راستا شهردار همدان از حراست مجموعه شهرداری خواست که برخی از واحدها را مورد بررسی قرار داده و تحقیقات لازم را به عمل آورد.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه مشکل خاصی وجود ندارد، ادامه داد: این بررسی‌ها در مرحله تحقیق است و برای اظهار نظر کلی باید در انتظار نتایج این تحقیقات بمانیم.

وی خاطرنشان کرد: شهردار همدان به زودی پس از اعمال نتایج این بررسی‌ها در نشستی خبری با اصحاب رسانه مردم را در جریان امور قرار می‌دهد.

مولوی درباره برخی از گمانه‌زنی‌ها درباره مواردی چون پلمب واحدهای زیرمجموعه شهرداری و یا دستگیری برخی افراد، گفت: بهتر است تا حصول نتیجه نهایی منتظر ماند، مردم مطمئن باشند که نتیجه تحقیقات به اطلاع آنها خواهد رسید.

منبع:فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی