معرفی ایران به دنیا با محوریت «همدان ۲۰۱۸»/ اولین نشست ستاد ملی هفته آینده

امیر خجسته با اشاره به پیگیری مصوبات جلسات اخیر با رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور با تاکید بر اهمیت موضوع «همدان، ۲۰۱۸» اظهار کرد: بر این اساس نیاز است نتایج آخرین اقدامات صورت گرفته و مصوبات هیات دولت جمع‌بندی و تاثیر نتایج حاصل در پیشبرد برنامه ریزی اساسی صورت گرفته و اعمال شود.

وی با اشاره به اینکه رویداد «همدان، ۲۰۱۸» بسیار برای ما مهم است، گفت: در این جلسه آقای مونسان عنوان کرد در اولین فرصت جلسه ستاد ملی «همدان ۲۰۱۸» با تصویب در هیات دولت تشکیل و طی هفته آینده برگزار می شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس اعضای ستاد را رئیس سازمان میراث فرهنگی، استاندار، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد، معاون وزیر کشور، معاون وزیر امور خارجه، معاون وزیر راه و شهرسازی، معاون وزیر ورزش و جوانان، فرمانده نیروی انتظامی، معاون رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، معاون رئیس سازمان برنامه و بودجه، معاون سازمان صدا و سیما، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، معاون ذی‌ربط معاون رییس جمهور در امور زنان، استاندار همدان، شهردار همدان و یکی از نمایندگان مجمع نمایندگان استان همدان عنوان کرد.

وی گفت: آقای مونسان عنوان کرد ۵/۴ میلیارد تومان از رقم مصوب بودجه گردشگری همدان ۲۰۱۸ در اختیار استان قرار گرفته است.

خجسته با بیان اینکه در نشست با معاون اول رئیس جمهور مقرر شد مصوبات جلسات رویداد گردشگری همدان ۲۰۱۸ عملیاتی و اجرایی شود، افزود: از سوی دیگر قرار شد مکاتبات در استان همدان از زمان لازم‌الاجرا شدن این تصویب‌نامه تا پایان سال ۹۷ با نشان «همدان، ۲۰۱۸» انجام شود.

وی تصریح کرد: آقای مونسان در این جلسه مطرح کرد دستگاه‌های اجرایی می‌توانند با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور نسبت به جابجایی و هزینه تا یک درصد از اعتبارات ردیف های ملی متمرکز در ارتباط با پروژه های مصوب «همدان، ۲۰۱۸» اقدام کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برگزاری «همدان ۲۰۱۸» بهترین فرصت معرفی ایران به جهان با یک جهش بزرگ و هدفمند است، افزود: بر این اساس نیاز است ضمن ارتباط دو سویه و مداوم بخش‌های زیرمجموعه ستاد ملی و استانی، همکاری گسترده‌ای در سطح ملی شکل گیرد.

وی افزود: برای رویداد گردشگری همدان ۲۰۱۸ با توجه به حساسیت موضوع با سیاستگذاری کلان و هماهنگی در مدیریت یکپارچه فعالیت‌های مرتبط از قبیل اتخاذ سیاست‌های تشویقی برای مشارکت فعالان بخش غیر دولتی عملیاتی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی