اعضای کادر فنی تیم پاس، همدان را ترک کردند

به گزارش عصر همدان، تیم پاس عصر دیروز آخرین تمرین خود را زیر هدایت رضا عنایتی سرمربی این تیم برگزار کرد و حاشیه های پیرامون سبب شد تا شب گذشته و امروز شاهد عزیمت بازیکنان غیربومی به شهرهای خود باشیم.
مدیرعامل مستعفی پاس در این باره می گوید: نمی توانم بیش از این شاهد مشکلات و چالش های متعدد باشگاه باشم و در بهترین زمان ممکن استعفا دادم.
امیر عظیمی در پاسخ به این سئوال که با استعفای او موافقت نشده است، گفت: اطلاعی از این موضوع ندارم اما بهتر است مسئولان ابتدا به فکر حل مشکل بدهی های مالی باشگاه باشند.
وی بیان کرد: از ابتدا هم قرار بر این بود که تکلیف بدهی ها را روشن کنند اما اقدامی صورت نگرفت بنابراین چطور می توان انتظار تیمداری داشت.
عظیمی یادآور شد: با این حال امیدوارم هرچه سریعتر مشکل بدهی های مالی باشگاه حل شود تا بتوان تیمی قدرتمند و بدون حاشیه تشکیل داد.

** احتمال جدایی رضا عنایتی
احتمال جدایی رضا عنایتی سرمربی تیم پاس نیز وجود دارد.
وی از بدو ورود به همدان با منتقدان بسیاری مواجه شد که توقع داشتند هدایت تیم پاس برعهده فردی باتجربه قرار بگیرد.
تنها حامی رضا عنایتی در همدان مدیرعامل پاس بود که او نیز پس از استعفا، با عنایتی پیرامون کناره گیری خود به بحث و مشاجره کوتاه پرداخت.
عظیمی در این باره می گوید: چیز خاصی نبود و همواره به تمامی اعضای تیم احترام قایل هستم.
وی افزود: همه می دانند که تنها دلیل استعفا از این سمت بلاتکلیفی در بدهی های مالی است و باید هرچه سریعتر این مشکل حل شود.
وی خاطرنشان کرد: اگر بدهی ها تعیین تکلیف و پرداخت نشود به هیچ عنوان امکان شرکت در مراسم قرعه کشی و مسابقات به ما داده نمی شود.

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی