داور بسکتبال اسدآبادی به بازی های آسیایی اعزام شد

پرویز ریحانی اظهار کرد: سالم برای نخستین بار در بازی های آسیایی قضاوت می کند.
وی اضافه کرد: این داور بین المللی تاکنون در رقابت های قهرمانی آسیا، مقدماتی جام جهانی، تورنمنت های بین المللی و لیگ برتر کشورمان قضاوت های بسیار خوبی را انجام داده و برهمین اساس در فهرست داوران بازی های آسیایی جاکارتا قرار گرفت.
ریحانی افزود: این داور اسدآبادی از جوانان با استعداد شهرستان اسدآباد و یکی از ۱۲ داور بین المللی کشور است که ۶ سال پیش موفق به اخذ مدرک بین المللی در کشور امارات شد و تاکنون در چندین تورنمنت بین المللی قضاوت کرده و در بازی های لیگ برتر نیز بارها سوت زده است.

 

 آرزوی قضاوت در المپیک ۲۰۲۰
هادی سالم داور بین المللی اسدآباد نیز قبل از اعزام به بازی های آسیایی جاکارتا عنوان کرد که آرزویش قضاوت در المپیک ۲۰۲۰ توکیو ژاپن است.
این داور اهل شهرستان اسدآباد افزود: بازی های آسیایی جاکارتا مقدمه ای برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ می تواند باشد و تمام تلاش خود را برای انجام قضاوت های شایسته در این دوره از بازی ها بکار می گیرم.
وی خاطرنشان کرد: می خواهم نماینده شایسته ای برای ورزش کشور به خصوص استان همدان و شهرستان اسدآباد در بازی ها آسیایی باشم.
این داور ۳۶ ساله در سال ۲۰۱۲ به جمع داوران بین المللی بسکتبال پیوست و تاکنون در رقابت های مقدماتی جام جهانی، قهرمانی آسیا و غرب آسیا و نیز لیگ برتر کشور قضاوت های موفقی داشته است.

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی