برق ادارات بدهکار قطع شود

به گزارش عصر همدان، مراد ناصری عصر در دوازدهمین کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان که با حضور دستگاه‌های ذی‌ربط و بانک‌های عامل برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به حضور همه مدیران دستگاه‌ها و بانک‌ها، از این‌ پس، کارگروه اشتغال شهرستان به سمت بررسی پرونده‌های دارای نقص و حل مشکل آنها با حضور خود متقاضیان تسهیلات پیش خواهد رفت.

وی با اشاره به اعتماد استاندار همدان به شهرستان نهاوند در بحث اشتغال، گفت: دستگاه‌ها اگر با یکدیگر تعامل داشته باشند، نتایج خوبی در پی خواهد داشت و این کارگروه نیز روند رو به رشدی در بحث پرداخت تسهیلات دنبال خواهد کرد.

فرماندار نهاوند افزود: تاکنون پرداخت تسهیلات شهرستان در سطح استان وضعیت خوبی داشته است و بعد از همدان، در رتبه بعدی قرار داریم، ولی نباید به این قانع بشویم و باید به‌ سوی جذب همه سهم شهرستان گام برداریم.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه در هفته‌های اخیر حدود ۵ تا ۶ میلیارد تومان به اعتبارات شهرستان در اشتغال اختصاص‌ یافته است، گفت: همه باید تلاش خود را مضاعف کنیم تا شاهد توفیقات مجموعه شهرستان در این حوزه باشیم تا به‌واسطه آن گره اشتغال در نهاوند باز شود.

هم‌زمان با شروع جلسه پس از گذشت حدود ۳۰ دقیقه از آغاز جلسه برق منطقه فرمانداری نهاوند قطع شد که فرماندار در این خصوص، گفت: مسؤولان با مردم هیچ تفاوتی ندارند لذا همه مدیران در تمام سطوح باید ضمن صرفه‌جویی در خصوص مصرف انرژی توجه ویژه داشته باشند.

وی خطاب به رئیس اداره برق شهرستان با توجه عدم مدیریت مصرف برخی ادارات نهاوند، گفت: از فردا برق ادارات بدهکار را می‌توانید قطع کنید چراکه دستور وزیر کشور است.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه از فردا موظف هستید با تمام اداراتی که نسبت به پرداخت بهای برق مصرفی و همچنین مدیریت مصرف اقدام نکردند برخورد کنید، گفت: پله شروع شما از فرمانداری و بخشداری‌های شهرستان است اما در این راستای تحکیم همدلی و وحدت با مدیران مربوط تعامل لازم را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی