آغاز لیگ ۱۸ با سوت پیام حیدری

به گزارش عصر همدان، بعد از پایان جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه، هواداران فوتبال بی‌صبرانه منتظر شروع لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران بودند و ۷۲ ساعت دیگر انتظارات تمام می‌شود تا فصل هجدهم لیگ برتر با دیدار پرسپولیس تهران و پدیده مشهد آغاز شود.

بر همین اساس اسامی داوران قضاوت‌کننده در هفته اول لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از سوی کمیته داوران مشخص شد و پیام حیدری داور پرافتخار همدانی قاضی دیدار افتتاحیه لیگ هجدهم میان پرسپولیس و پدیده خواهد بود.

این دیدار روز پنج‌شنبه از ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه امام رضا (ع) شهر مشهد برگزار خواهد شد و حسن ظهیری و تورج عیوض‌محمدی، پیام حیدری را در امر قضاوت این بازی یاری خواهند کرد.

همچنین حسین نجاتی ناظر بازی افتتاحیه لیگ برتر فوتبال خواهد بود.

پیام حیدری هفته گذشته در دوره توجیهی و دانش‌افزایی داوران و کمک‌داوران لیگ برتر فوتبال به مدرسی «والنتین ایوانف» مدرس فیفا از کشور روسیه در شهر رشت حضور داشت و در تست آمادگی جسمانی این دوره هم موفق به اخذ نمره قبولی شد.

حیدری همچنین امسال در مسابقات قهرمانی زیر ۱۶ سال (نوجوانان) آسیا از ۲۹ شهریور تا ۱۵ مهرماه به میزبانی کشور مالزی سوت خواهد زد.

درخشش این داور ارزنده در مسابقات ملی و باشگاهی در آسیا، سبب شده است تا AFC حساب ویژه‌ای روی این داور جوان و خوش‌آتیه همدانی باز کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی