یادمان شهدای همدان در منطقه قراویز احداث شود

به گزارش عصر همدان، سردار مهدی ظفری امروز در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، با اشاره به اینکه در آستانه سالگرد عملیات رمضان و مرصاد هستیم، اظهار کرد: عملیات رمضان از عملیات‌های بزرگی بود که توسط یگان‌های بزرگ همدان انجام شد.

وی با بیان اینکه در عملیات مرصاد مهدی ملکی، بهرام مبارکی و … از بچه‌های همدان به شهادت رسیدند، در ادامه با اشاره به برنامه سرکشی از خانواده شهدای بسیجی که طی هر سال انجام می‌شود گفت: نام ۴ هزار و ۵۰۰ شهید بسیجی در همدان به ثبت رسیده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) در استان همدان با بیان اینکه امیدوارم جلسه بعدی این شورا در هفته دفاع مقدس برگزار شود، افزود: دو اردوگاه ۸۰۰ نفری را با مساعدت استان در شهرهای اهواز و خرمشهر برای کاروان‌های راهیان نور احداث کردیم.

وی با بیان اینکه قرار بود یادمانی در منطقه عملیاتی کربلای ۴ برای شهدای همدانی ساخته شود، خاطرنشان کرد: از آنجا که رزمندگان همدان در منطقه قراویز رزمندگان همدانی رشادت‌های بزرگی را از خود نشان دادند، درخواست دارم یادمانی در این منطقه برای این شهدا احداث شود.

مجیدی از راه‌اندازی مرکز دانش و پژوهش سپاه خبر داد و افزود: ثبت خاطرات و تجارب ارزشمند افراد حاضر در مواجهه با عملیات تروریستی که باعث به هلاکت رسیدن ۲۱ داعشی و اسارت ۱۵ تن از آنها شد، توسط این مرکز در حال انجام است.

مهرداد نادری‌فر مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان نیز در این جلسه از برگزاری یادواره یک‌هزار شهید صنعت دفاعی کشور در همدان خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

آرشیو مطالب

ورزشی